donderdag 6 en vrijdag 7 januari - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu donderdag 6 en vrijdag 7 januari - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

donderdag 6 en vrijdag 7 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

07 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Twizel

Hallo allemaal,
Gisteren zijn we gaan slapen in RAKAIA In het St. Itas B&B, het waren leuke mensen en we hebben daar nog een wandeling gemaakt.
Lekker geslapen en vanmorgen vertrokken riching Twizel, via Geraldine, Farlie hier hebben we nog een museum bezocht, zijn we aangekomen bijLake Tapo en de kerk van de heilige schepper. Het uitzicht was mooi en het water was heel erg blauw en er stond een hele harde wind, je moest uitkijken dat je niet wegwaaide.
We zijn doorgereden naar Mouth Cook en de weg ernaartoe was ook heel mooi weer dat blauwgroene water en mooie uitzichten. De sneeuw op de mouth Cook was al een heel eind gesmolten
Er was vanaf de kerst al 500 mm water gevallen.
In Twizel zitten we in het zelfde Motel als 5 jaar geleden , het Aspen Court Motel, een van de betere.
We hebben net nog wat gedronken met onze buren, ook Nederlanders, die op wereldreis zijn voor 8 maanden. We gaan nu lekker slapen want morgen is er weer een dag

Groetjes, Jolanda en Nico

• 07 Januari 2011 - 12:22

Carola:

Het gaat allemaal goed daar zo te lezen! Hier ook hoor!
    Heb je al familie gezien?

Groetjes Carola

• 07 Januari 2011 - 14:11

Wim En Corrie:

Leuk om jullie zo te volgen en we lezen weer wat plaatsnamen waarvan we den ken o,ja.
    groetjes uit de peel

• 07 Januari 2011 - 14:30

Lydi:

leuk om te jullie reisverslag te lezen,geniet er volop van.

groetjes Lydi

• 08 Januari 2011 - 12:25

Oma Merkx:

Hoe gaat het allemaal.
    Maak er een mooie vakantie van
    Je moeder.