Mandag 7 februari - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Mandag 7 februari - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Mandag 7 februari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

08 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Hallo allemaal,

Patric en Jeanet moeten werken en de kinderen moeten naar school, wij gaan nog een eindje terug naar Waiomo, daar zijn de Waiomo Caves, met gloeiwormen. De Caves waren erg mooi, we kregen een rondleiding door de rotsen, met stalactieten en stalagmieten, we mochten jammer genoeg geen foto’s maken, dit i.v.m. de gloeiwormen. We hadden wel een paar, lantaarns bij die we steeds uitdeden en dan zag je honderden of wel duizenden gloeiwormen zitten, Het was echt de moeite waard dat we zijn teruggegaan. We zijn ook nog even naar de watervallen wezen kijken, want ik dacht dat Nico die ook wel mooi zou vinden, en dat vond hij ook.
Toen zijn we weer teruggereden naar Jeanet en Patric, en hebben we met de kinderen nog paard gereden en gevoetbald.
’s Avonds zijn we uit eten gegaan en waren rond half 10 thuis, we hebben nog even gekletst en zijn rond een uur of 12 naar bed gegaan.