Zondag 6 februari - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 6 februari - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 6 februari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

08 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Hallo allemaal,

We rijden richting Whangarei en gaan Jeanet en Patric bezoeken, die al 8 jaar in New Zealand wonen, ze hebben gevraagd of we vandaag al wilde komen, zodat Nico mee kan gaan vissen op de zee.
We rijden door Kawakawa, daar staan de openbare toiletten die door Mr.Hundertwasser zijn verfraaid, met flessen, allerlei kleuren tegels en andere attributen. Ze zijn gemaakt door hem in 1997.
We rijden verder en komen rond 11.00 uur bij Patric en Jeanet aan, en drinken eerst lekker een Nederlands bakske koffie.
Nico gaat met Patric vissen op zee, en ik ga met Jeanet naar de stad, en we gaan de watervallen bekijken, die heel mooi zijn, de mensen zwemmen rond de waterval en dat is ook een mooi gezicht.
We gaan nog naar een lookout, zodat we de hele kustlijn kunnen zien, met al z’n baaien. In de haven zijn mooie souvenir winkeltjes en we lopen nog wat rond.
De mannen komen rond 7 uur thuis en hebben maar 1 vis gevangen, een snapper, nadat we hem gevuld hadden met van alles en nog wat, hebben we hem lekker opgepeuzeld.
We gingen laat naar bed, en hebben lekker bij gekletst.