We zijn weer veilig thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu We zijn weer veilig thuis - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

We zijn weer veilig thuis

11 Februari 2011 | Nederland, Kaatsheuvel

Voorlopig het laatste verslag.
We zijn weer thuis en weer bezig met de dingen van alle dag. We hebben nog geen last van een Jetlag, en hopen dat dat ook niet meer komt.
We hadden geluk toen we vertrokken uit Singapore, er zaten weinig mensen in het vliegtuig, en we hadden dus ieder 3 stoelen tot onze beschikking, zodat we er heerlijk op konden gaan liggen. Dus we hebben goed gerust voor we terugkwamen.Nico is overdag nog een paar uur naar bed geweest,maar ik heb het tot 10 uur volgehouden.

bedankt allemaal voor jullie leuke reacties en belangstelling voor onze reis naar New Zealand

Groetjes, Jolanda en Nico

• 21 Februari 2011 - 06:14

Jan Hanny :

Hallo,

Wij zijn nu aan onze laatste dagen begonnen.

Het weer is nog altijd goed zo'n 25 graden en volop zon

Wij zijn nu in christchurch in ons hotel.

Groetjes en tot ziens in Holland