Zondag 23 januari - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 23 januari - Reisverslag uit Palmerston North, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 23 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

23 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Palmerston North

Hallo allemaal,

We worden wakker en het regent nog steeds, we rijden terug naar Palmerston North, we rijden door het Omatane natuurgebied, en er zijn normaal gesproken mooi uitzichten, maar met de regen is er niet zo veel te zien. Het regent al van gisteravond af aan een stuk door.
We gaan naar Bull, je hebt daar een Nederlandse winkel, waar we nog wat snoep inslaan, we drinken nog koffie en rijden naar Palmerston North.
We zien op tv dat er in Auckland ook wateroverlast is en ook in Cormandel waar we ook nog naar toe gaan. Maar dat is later in de week dus we hopen dat het dan is opgelost. We gaan dadelijk nog eten met Alice, Richard en Michael in de stad. Vannacht slapen we nog hier in Palmerston North en morgen gaan we richting Taupo.

  • 23 Januari 2011 - 09:59

    Lydi:

    Wel jammer dat je zoveel regen hebt,maar jullie kennende maken jullie er toch iets moois van.Ik blijf jullie volgen .gr. Lydi

  • 23 Januari 2011 - 10:32

    Jeanne:

    Bij de familie daar was het wel erg mooi we wachten wel op de foto's.
    OOk de groetjes van ons ma.

  • 23 Januari 2011 - 16:15

    Irmo En Karin:

    Hallo,

    Ik kom er net achter dat we jullie kunnen volgen. Dus heb net mezelf even geupdated door middel van het lezen van de jullie verslagen.

    Wat hebben jullie al veel gedaan en gezien. Echt gaaf! Ben blij om te lezen dat de Milford Sound mooier is dan de Doubtfull Sound.

    Jammer, dat de buien jullie plannen dwarsbomen. Hoop dat het droog is als jullie de Cormandel gaan bezoek. Mooi gebied!

    Fijn dat jullie nu bij familie zijn. Altijd gezellig! Doe ze de groeten van ons.

    Nog heel veel plezier! En we weten jullie nu te vinden, haha!

    Gr, Irmo, Karin, Daan, Tess

  • 23 Januari 2011 - 18:28

    Wim En Ans :

    Hoi Jolanda en Nico, sorry dat we zo laat reageren maar ik had niet het goede adres en dat heb ik nu van marjo gehad dus nu kunnen we jullie toch een beetje volgen. Jammer dat het nu zoveel regent maar jullie maken er toch wel wat van. Ik ga nu jullie reisverslagen lezen had ik nog niet gedaan) . We reageren van de week nog wel een keer . veel plezier nog , groetjes wim en ans.

  • 23 Januari 2011 - 22:16

    Tante Netje:

    dank je wel voor je kaart.
    Je komt nu een beetje bij de familie als ik het goed lees.
    Doe ze allemaal de hartelijke groeten.
    Dat de boerderij van Carla en theo geweldig en ontzettend groot was dat wist ik al, maar ik hoor of ik zie het wel als julie weer thuis zijn.
    Maak er iets moois van
    en geniet maar lekker

    tante netje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nico en jolanda

Actief sinds 25 Aug. 2008
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 34428

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2014 - 25 Oktober 2014

Rondreis door Brazilië

17 September 2013 - 11 Oktober 2013

Amerika Southwest Explorer

02 Januari 2011 - 10 Februari 2011

New Zealand

29 Augustus 2008 - 27 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: