Donderdag 20 januari - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Donderdag 20 januari - Reisverslag uit Lower Hutt, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Donderdag 20 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

20 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Lower Hutt

Hallo Allemaal,

Vandaag gaan we met de boot naar het noorder eiland, we hebben de boot om 13.15 uur. We gaan eerst in Picton nog even naar het maritieme museum, en doen nog een paar boodschappen. Om 13.15 vertrekt de boot en het waait enorm, we hebben een mooie uitkijk vanaf het dek, we varen een stuk door de Marlborough Sounds, als we op open zee komen gaat het echt tekeer, er zijn veel mensen die hun maaginhoud controleren, ook Nico. Tegen de tijd dat we in Wellington aankomen om ongeveer 5 uur, was het weer rustiger omdat we weer tussen land voeren.
We zijn even de stad in geweest, en hebben wat gegeten. We gaan ons park weer zoeken het Wellington Top 10 park. We doen nog een rondje door het park, en komen tot de conclusie dat het hier erg slap is. Nog even tv kijken en dan weer naar bed.

• 20 Januari 2011 - 08:30

Jeanne:

Jammer dat jullie geen foto's op de site kunnen zetten.
    Maar die zien we wel als jullie terug zijn
    Veel plezier nog.

• 22 Januari 2011 - 07:26

Jan Wintraecken:

niet te snel terugkomen, anders is de chips op de donderdag zo snel op! nog veel plezier; groet, Jan

• 22 Januari 2011 - 08:51

Marjo En Frans:

Nou Nico dat was een lekker vaartochtje zo te lezen. Jullie hebben al veel gezien, maar het weer geeft soms een wending aan jullie plannen, maar gelukkig zijn er genoeg alternatieven om te doen.
    Groeten uit Bork

• 22 Januari 2011 - 14:18

Johan En Ria :

jullie zijn al ver gekomen en nu die boot tocht is natuurlijk de kers op de taart.
    nico heeft er flink van genoten lees ik.
    maar goed dat jullie dinsdag een rustdag hebben genomen anders houd je dit niet vol.
    (als je voor een baas werkt ben je meer vrij dan jullie Ha Ha Ha)
    hebben jullie overal internet? (gratis)je moet toch je verslg versturen .
    jolanda die reisverslagen schrijven gaat jou goed af, ga zo door.XX

D.T.U.D.Z.

• 22 Januari 2011 - 18:10

Leonie:

Hoi Nico en Jolanda

Schandalig dat we nu pas iets van ons laten horen, maar we hoorden gisteren bij Marjo dat we deze site moeten bezoeken om jullie te volgen.

Waarschijnlijk hebben we het adres weggegooid.

Maar nu zijn we er op.

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en dat jullie veel te bewonderen hebben.

Je ervaring met auto rijden in Brazilie komt nu toch goed van pas zie je wel Nico.
    Alleen rijden ze nu aan de verkeerde kant van de weg.
    Jammer dat het regelmatig regent en dat jullie dan je plannetjes aan moeten passen, maar dat maakt de koffie weer goed lees ik.
    Ik heb even een inhaalslag gemaakt en alles gelezen, dan ben ik ook weer bij.

Nou ,....Veel plezier en geniet van deze mooie vakantie. We komen de foto's en filmpjes wel bekijken .

Groetjes Leonie