Woensdag 19 januari - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Woensdag 19 januari - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Woensdag 19 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Picton

Hallo Allemaal,

Vandaag wakker geworden met stralend weer, vandaag vertrekken we naar Picton, we hebben dus niet gewandeld in het Abel Tasman park, jammer!! We gaan op weg , we rijden nog even richting Rabbit island, we komen uit aan de zee , het is net vloed en grote golven komen onze kant uit. Er komt veel hout mee als het vloed is. Bij Haverlock beginnen we aan de Queen Charlotte track, eerst zien we water dat helemaal troebel is, misschien van de vele regen van gisteren. We hebben mooie uitzichten, en rijden dan door de Marlborough sounds, het water is mooi blauw en de uitzichten zijn mooi. Er zit wat watersport en campings langs de sounds. We komen in Picton aan en zoeken ons park op we zitten In Picton top 10 park, en hebben een mooi huisje.
We wandelen nog wat door de haven en het stadje, en koken op het park.
De mensen van de diverse parken en Motels en B&B zeggen allemaal dat er weinig toeristen zijn dit jaar. Ze hebben niet veel vooruit boekingen, maar hebben toch lekker te werken.

• 19 Januari 2011 - 10:53

Ria:

hallo nico en jolanda, ik heb weer genoten van jullie prachtige reisverhalen.
    Jolanda DE HARTELIJKE GROETEN VAN DE gymdames, speciaal van Nel.
    Annie de Rooij van fysio care volgt jullie via deze site. ook de hartelijke groeten van de rest.