Zondag 19 oktober - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 19 oktober - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 19 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

20 Oktober 2014 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hallo allemaal,

Vandaag weer een reisdag met de bus, we werden om hal 9 opgehaald met onze spullen met een taxi busje, dat bracht ons naar het busstation.De grote bus die de Belgen en ons meeneemt naar Rio de Janeiro is te laat en we vertrekken Ron kwart over Negen.
Na onderweg wat stops te hebben gehad, en een lunch bij een kilo restaurant, komen we om 18.20 aan in Rio de Janeiro bij ons hotel.
We brengen de spullen naar de kamer en hebben een briefing op het dak van het hotel, op de 17 e verdieping.
Daarna lopen we vast met Jan een rondje en gaan dan eten bij een heel goed restaurant. Om half 11 zijn we klaar en gaan dan weer terug naar ons hotel. Www.majestichotel.com.br
Nog even ditverslag en dan snel onder de wol
Welterusten
Wordt vervolgt......

• 20 Oktober 2014 - 07:47

Carola:

Veel plezier de laatste week!!

• 20 Oktober 2014 - 09:43

Jeanne:

Hallo Luitjes

Een erg mooi hotel zo als ik kan zien op google.
    De link doet het niet.
    Ja en de laatste week is weer begonnen geniet er van.

Groetjes je zus

• 20 Oktober 2014 - 20:30

Wendy:

Hoi pap en mam,

Geniet er nog van daar! Ben benieuwd naar jullie foto's bij thuiskomst!

X

• 20 Oktober 2014 - 22:00

Onsrie:

Een prachtig verslag van jullie avonturen . Ik hoop dat de laatste week ook nog reuze gezellig wordt. We zijn erg benieuwd naar de foto,s. Drink nog een lekker pilsje en tot hét vlg.verslag. G.v.d.2 u.d.z.