Woensdag 22 oktober - Reisverslag uit Parati, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Woensdag 22 oktober - Reisverslag uit Parati, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Woensdag 22 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

23 Oktober 2014 | Brazilië, Parati

Hallo allemaal,

Het is moeilijk om hier internet te vangen, maar nu is het gelukt. We zijn gisteren rond kwart over negen vertrokken met een mooie bus naar Paraty.
We kwamen rond twee uur aan en moesten nog even wachten voordat we de sleutel kregen omdat een andere groep aan het uitchecken was. Toen we onze spullen gelost hadden zijn we gelijk het stadje ingegaan om een broodje te eten. Bij de plaatselijke bakker is dat gelukt. We hebben het opgegeten op een terras waar we wat drinken hadden besteld.
Deze stad waar we 10 jaar geleden ook waren is niet veel veranderd. Hier zien we ook de karretjes met een paard ervoor, dat beeld hebben we in de andere plaatsen nog niet gezien.
Ik vind dit echt een beeld dat ik van Brazilië heb. Het is een gezellig stadje, en wij hebben om half vijf een afspraak met Gert en André.
Er liggen hier in de straten ontzettend grote kinderkoppen waardoor je iedere stap die je zet bewust moet maken. Gezellige winkeltjes en heel veel barretjes en eettenten.
Waar wij 10 jaar geleden onze reis mee hebben gemaakt. Gert is de broer van Leonie die er 10 jaar geleden ook bij was met Theo.
Gert was er om half 6 en moest om half 12 met de bus weer weg naar Sao Paulo. We hebben gezellig gekletst en lekker gegeten. Het toetje hebben we gepakt in de plaatselijke ijswinkel, en daarna zijn we weer naar onze Pousada gegaan en lekker gaan slapen. We hebben hier hele kleine bedjes, 140 x 190, en ik heb het idee dat ik uit bed rol.

We hebben lekker geslapen en ik hoop dat jullie vanavond onze belevenissen van vandaag kunnen melden, we gaan vandaag weg met de boot

Wordt vervolgt........

• 23 Oktober 2014 - 12:24

Nanny:

Hoi Nico en Jolanda,

Je maken weer een hele mooir reis als ik dat allemaal zo lees. Ook weer een mooi land zo te horen en jullie beleven weer genoeg.
    Geniet nog lekker en weer tot horens.

Groetjes Nanny

• 23 Oktober 2014 - 12:39

Jeanne:

Hallo Luitjes

Wat een geweldige reis daar in Braziel.
    Leuk dat je met de broer van Leonie ook had afgesproken
    en dat hij tijd had.
    Geniet nog van die laatste dagen en de boot trip.

Groetjes Je Zus

• 23 Oktober 2014 - 14:25

Wendy:

Hoi pap en mam,

Jullie reis is bijna ten einde, geniet er nog van de laatste dagen! Leuk dat jullie op een plek zijn waar jullie tien jaar geleden ook zijn geweest! Laten ze ook nog hun vogels uit op de fiets? ;-)

Groetjes,

Wendy

• 23 Oktober 2014 - 14:32

Walter En Tonny:

Het is mooi gegaan om elkaar daar te kunnen treffen.
    Wij wensen jullie nog leuke dagen en vooral een rustige reis terug naar Nederland.

• 23 Oktober 2014 - 15:29

Ans V H:

Hoi Jolanda en Nico,

Ik heb weer met veel plezier jullie verhalen gelezen. Genoeg te zien daar.
    Ook de watervallen zijn prachtig. Geniet er nog van en een goede terugvlucht.

Groetjes en tot ziens.
    Ans v H.

• 23 Oktober 2014 - 16:19

Wilma:

wat klinkt het allemaal goed wat jullie doen.
    Geniet nog van jullie laatste dagen
    groetjes,
    Wilma

• 23 Oktober 2014 - 21:11

Leonie:

Hoi nico,jolanda,piet en willemien,

Fijn dat jullie gert en andre nog ontmoet hebben in paraty.
    En jammer dat wij er niet bij zijn.
    Ik ben zo jaloers op jullie, maar wat niet kan dat kan niet en ik ga zeker genieten van jullie verhalen en fotos van deze reis.
    Nog lekker zwemmen in de atlantische oceaan heb ik begrepen en dan zien we jullie volgende week weer.

Fijne reis terug.
    Groetjes leonie