vrijdag 24 en zaterdag 25 oktober - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu vrijdag 24 en zaterdag 25 oktober - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

vrijdag 24 en zaterdag 25 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

26 Oktober 2014 | Nederland, Kaatsheuvel

Hallo allemaal,

Hier is weer het laatste verslag, van onze Brazilië reis.
We zijn vandaag vroeg opgestaan zodat we de hele dag nog kunnen genieten. Om 4 uur uit bed en om 5 uur vertrekt de bus Richting Rio de Janeiro, waar we twee dagen geleden vandaan komen. Het is weer een reis van 5 uur terug met de bus. De bus en de chauffeur zijn bij ons gebleven in Paraty.
Om 12:00 uur vlogen we naar Sao Paulo, waar we nu al voor de 4e keer komen en kennen het hele vliegveld al. Een paar uurtjes wachten en om 15:00 uur vliegen we dan naar Madrid waar we de volgende morgen Europa tijd om 6:00 uur aan en vlogen om 7:50 door naar Amsterdam. Om 10:15 zijn we weer in Amsterdam gearriveerd.
Dus kort samengevat hebben we vandaag 3 vluchten gehad.
Paul heeft ons opgehaald en om 12:45 uur waren we weer in de Duinlaan na een reis van 28 uur!!!

We zijn opgebleven tot 22,30 en hebben neerkijk geslapen. Vannacht de tijd weer een uur achteruit gezet, en een uurtje langer kunnen slapen, We hebben een verschil van 3 uur met Brazilië.
We zullen snel weer in ons ritme zitten.

Leuk dat jullie allemaal onze reis hebben gevolgd en bedankt voor de reacties.

Jullie kunnen van mij nog wat foto's verwachten en de kilometers die we gereisd hebben.

Groetjes van Piet- Wilhelmien, Nico en Jolanda

• 26 Oktober 2014 - 12:23

Jeanne:

Hallo Luitjes

Gelukkig weer thuis alles goed gegaan en een
    mooie vakantie gehad.
    De foto's komen we wel een keer kijken

Groetjes je Zus

• 26 Oktober 2014 - 15:31

Jos En Else:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen. Bedankt voor de leuke verslagen, was erg leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen!

• 26 Oktober 2014 - 21:19

Gonny:

Hoi Jolanda en Nico

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn. Je hebt een prachtige reis gemaakt.
    Bedankt v oor alle reisverslagen.Heel mooi.

groetjes
    Gonny