Donderdag 23 oktober - Reisverslag uit Parati, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Donderdag 23 oktober - Reisverslag uit Parati, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Donderdag 23 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

23 Oktober 2014 | Brazilië, Parati

Hallo allemaal,

We hebben een heerlijke dag gehad, we zijn met een boot de baai ingegaan en hebben op diverse plekken stil gelegen om te zwemmen, of om vissen te spotten of schildpadden of vlinders.
We zijn ook van de boot af geweest en wezen lunchen op een standje, dat smaakte geweldig lekker. Je kon kiezen uit vis of kip, je kreeg er rijst en friet en salade bij en natuurlijk bruine bonen.
We hadden allemaal genoeg gegeten en er was nog over.
Hier langs de baai hebben veel rijke Braziliaanen een tweede huis.
Ziet er allemaal super chic uit.
We hebben onderweg caparina gedronken (ik niet hoor), maar de rest weet er wel raad mee. Het stinkt mij teveel naar spiritus.
Wederom was al het SKOL bier op en moesten ze weer over op een ander merk.
Het was erg zonnig en we hebben veel gelachen.
Alleen Franca die zich niet zo goed voelde, had voor haar man een droge broek meegegeven, maar het was een broek van haar, dus zijn stem ging snel omhoog, en de broek snel uit.

We zijn nu weer terug bij onze Pousada Aconchego in Paraty, deze is mooi verzorgt en alles ziet er keurig netjes uit. Een mooi zwembad en lekkere ligstoelen.

Nico,Piet en Wilhelmien zijn even de plaatselijke supermarkt onveilig maken, voor wat koeken voor morgen voor onderweg.

Vanacht vertrekken we om 5:00 uur met de bus terug naar Rio de Janeiro, waar we met het vliegtuig vliegen naar Sao Paulo, vandaar vliegen we naar Madrid en daarna naar Amsteam.
We komen zaterdag om ongeveer 9:45 uur aan op Schiphol.

Als we terug zijn zal ik nog een aantal foto's op deze site zetten zodat jullie een beeld hebben van wat we gezien hebben.

We gaan dadelijk nog wat eten met de hele groep, in het Restaurantje waar we met Gert ook gegeten hebben gisteren.

Wordt vervolgt......

• 23 Oktober 2014 - 22:28

Onsrie:

Ik ga er van uit dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad. We wensen jullie een fijne reis terug naar het koele Nederland . Geniet nog even van het mooie Brazilië en tot ziens. G.v.d.2 u. D. Z.

• 24 Oktober 2014 - 08:42

Wendy:

Jullie allerlaatste dag alweer! Volgens mij hebben jullie erg genoten, dus dat is mooi. :-)
    Ik kom dit weekend even langs voor de foto's en nog meer verhalen.

Fijne reis! X

• 24 Oktober 2014 - 09:29

Jeanne:

Hallo luitjes

Jammer dat het weer naar het einde loop jullie vakantie.
    Maar jullie hebben echt heel veel gezien.
    Fijne terug reis en ik kom de foto's wel bekijken
    Het zal v fantastisch zijn al die foto's.

Groetjes Je Zus

• 24 Oktober 2014 - 15:20

Christine:

Hallo Jolanda en Nico,

Wat een vakantie, echt van hier naar daar en van daar naar hier!
    Maar zo te lezen heel veel mooie dingen gezien.
    Was leuk om jullie te volgen.
    Ik komt wel een keer langs voor de (zeker) mooie foto's.

Fijne terug reis.
    Groetjes.