Dinsdag 14 oktober - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 14 oktober - Reisverslag uit Foz do Iguaçu, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 14 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

15 Oktober 2014 | Brazilië, Foz do Iguaçu

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een lange dag. We vertrekken 's nachtsl om 1 uur met de bus, we rijden eerst 1 1/2 uur over de , en daarna nog 1 1/2 uur over de verharde weg richting vliegveld in Cuiaba.
Vandaag vliegen we eerst naar Sao Paulo, waar een Mac Is en Nico wil daar graag wat eten, dus zitten we om 9:45 uur al bij de Mac op het vliegveld, daarna vliegen we door naar Foz de Iguacu.
Ik was nog vergeten te vermelden dat we tijdens de 1e vlucht van afgelopen zaterdag grote turbulentie hebben gehad. Het schommelde zo en op een gegeven moment leek het wel dat we 30 centimeter boven onze stoel hingen. Er werd gegild, en gelukkig na een paar minuten was het weer normaal.
Vanmiddag rond half 1 waren we bij ons Hotel Rafain Centro, we werden bijgepraat door onze gids, wat er hier allemaal op het programma staat en we zijn toen gaan lunchen in een kilo restaurant. Daar wordt je bord gewogen en betaal je wat je opschept. Het smaakte goed. We zijn daarna gaan zwemmen en hebben vanavond nog een grote wandeling gemaakt door de stad.
De stad is niet zo bijzonder er zitten veel winkels, veel restaurants en veel terrassen , maar mooie gebouwen hebben wij niet gezien.
We hebben bij een buurtwinkel nog wat gedronken, en het bier was weer eens op. We hebben gezegd dat we morgen terug komen en dat ze moeten maken dat er dan weer Bier is. Nico en Piet en Wilhelmien drinken het liefst SKOL.
In onze hotelkamer aangekomen, komen we erachter dat de airco lekt, we zullen dit morgen even doorgeven.
We liggen er om 10 uur in en kunnen morgen uitslapen tot half 8.
Om 9:00 uur morgen gaan we richting de watervallen.

• 15 Oktober 2014 - 06:33

Carola:

Klinkt weer goed allemaal!
    Heerlijk hoor een Mac ontbijt!
    Veel plezier bij de watervallen!

Groetjes Carola

• 15 Oktober 2014 - 08:09

Wilma:

Wat een verhalen, turbulentie, geen bier, ontbijt bij de Mac, lekkende airco.
    Maar het allerbelangrijkste: de dingen die allemaal zo mooi zijn. Geweldig, enjoy

• 15 Oktober 2014 - 08:50

Wendy:

Om 9.45 uur naar de Mac Donalds, zo ken ik ons pap weer. Ben benieuwd naar de watervallen! Zullen ze net zo indrukwekkend zijn als in Canada?

Groetjes,

Wendy

• 15 Oktober 2014 - 09:14

Yvon Sprangers:

Hallo,

"Wanneer komt Nico terug?", "Jolanda op vakantie?" en "Tess hier slapen?".
    De hele dag door worden er gevraagd waar jullie uithangen. Voor sommige kinderen duurt het allemaal wel iets te lang ;) Ze zijn erg jaloers op al dat vliegen in de vliegtuigen (of zoals sommige beweren "helikopter").

Gelukkig vermaakt Tess zich uitstekend en hoeft ze zich geen moment te vervelen. Aan aandacht geen gebrek. Regelmatig trotseren we het regenachtige herfstweer om haar uit te laten.

Nog heel veel plezier toegewenst.
    Groetjes de kindjes van Kinderopvang Natuurlijk
    en Paul, Yvon en ???

• 15 Oktober 2014 - 09:52

Jeanne:

Hallo Luitjes

Weer een mooie dag achter de rug.
    Ja voor Nico frietjes van de mac was het lekker.
    En al weer gevlogen naar de volgende bestemming.
    Ik hoor wel dat het allemaal goed gaat.
    Veel plezier jullie.

Groetjes van je Zus

• 15 Oktober 2014 - 10:27

Onsrie:

Jonge jonge toch, wat een ""vakantie""trip. Inderdaad dat wordt nog 2 weken uitrusten na de vakantie, maar een geweldig avontuur. Wij wensen jullie vieren nog een prettige voortzetting van jullie vakantie. We drinken vanavond nog een goeie pot bier op jullie Braziliaans avontuur. Gr.v.d.2 u.d.z.