Maandag 13 oktober - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Maandag 13 oktober - Reisverslag uit Pantanal, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Maandag 13 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

14 Oktober 2014 | Brazilië, Pantanal

Hallo allemaal,
Hier zijn we weer! Vanmorgen om 4:45 opgestaan, we gingen voor het ontbijt nog een wandeling maken van 2 uur. We hebben weer een aantal vogels gezien en goede uitleg van onze gids gekregen. Weer mooie foto,s gemaakt. Om 7:00 gegeten en toen gingen we in 3 etappes paardrijden. Wij en Piet en Wilhelmien zaten in de derde groep. De paarden zijn best wel lui, want je moest ze aardig aansporen om een beetje te blijven volgen. We hebben ook een stukje door het water gereden, het lijkt wel kleigrond hier, was erg zwaar voor de paarden. Na een uurtje waren wij weer terug en hebben we even geluierd en geluncht.
We eten hier twee keer per dag warm, geef mij maar 2 x brood en 1x warm eten hoor,
Om 15:00 uur gingen we weer met een bootje over de Pantanalrivier, en hebben een otter een toekan, een aap en honderden mooie echt mooie vogels gezien. Op Google kan je zien welke hier leven in de Pantanal. Om 17:30 zijn we weer bij de lodge. www.hotelmt.com.br kunnen jullie kijken hoe we zitten hier.
Vanavond gaan we om 19:00 eten en daarna gelijk naar bed!!
We moeten namelijk vanacht weer beginnen aan een nieuwe reis, om 1:00 vertrekken we weer naar het vliegveld van Cuiaba en vliegen dan om 6:00 eerst naar Sao Paulo en dan verder naar Foz do Iguacu waar we de komende 3 dagen weer gaan verblijven in hotel Rafain Centro. www.rafaincentro.com.br

Morgen horen jullie weer van ons!!

• 14 Oktober 2014 - 01:27

Jeanne:

Hallo Luitjes

Wat veel dieren hebben ze daar en wat een luxe hotel komen jullie te zitten
    echt heel mooi.
    En lukt het ook allemaal wel met Nico is het goed te doen allemaal.
    Ik wens jullie weer mooie dagen toe wij horen wel weer van jullie.
    Ik ga nu slapen

Groetjes Je zus

• 14 Oktober 2014 - 09:28

Tante Netje:

Wat hebben jullie een avontuurlijk reis en hartstikke druk, maar als je dat zelf leuk vindt is toch geweldig.
    Ik denk dat jullie weer vakantie nodig hebben als je treugkomt om uit te rusten en bij te slapen. Nog veel plezier

• 14 Oktober 2014 - 12:47

Walter En Tonny:

Hoe intensief kan reizen zijn en dan hebben we het nog niet over alle nieuwe indrukken.
    Neem zeker ook pauze als het programma het toelaat .
    Groetjes

• 14 Oktober 2014 - 20:44

Sjaak En Suzanne:

Hoi all

• 14 Oktober 2014 - 20:52

Sjaak En Suzanne:

Hallo allemaal,

Wat een intensieve reis, wel leuk dat jullie allemaal paardgereden hebben. Hier gaat het ook allemaal door. Vandaag zijn we begonnen met het het realiseren van de nieuwe stal. We waren met 10 mensen, die daarna bij ons koffie en een broodje kwamen eten.
    Ons Janneke ligt nu in het ziekenhuis, ze is geopereerd, haar blinde darm is er uit gehaald.
    Voor jullie daar in het verre Brazilië geniet van jullie mooie reis.
    Groetjes, Sjaak en Suzanne