Donderdag 3 oktober - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Donderdag 3 oktober - Reisverslag uit El Portal, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Donderdag 3 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

04 Oktober 2013 | Verenigde Staten, El Portal

Hallo allemaal,
De dag verloopt anders als we gedacht hadden, maar er kan niemand iets aan doen!
We rijden terug naar Mariposi en vragen daar in het visitor Center dat er wat te doen is. Ze geven ons een paar suggesties, en we besluiten naar Coulterville te gaan een klein oud goudzoekers stadje, we gaan naar het mijn museum en krijgen goed uitleg van de dame die er werkt.
Tegenover het museum staat een oud Hotel, gebouwd in 1851 en nog als hotel intact. We hebben binnen gekeken en het zag er uit als begin 1900. We kijken nog verder en drinken koffie in de plaatselijke koffie shop, hier komen bewoners koffie drinken en lunchen. Het gesprek van de dag is het sluiten van alle nationale parken. Ze zijn allemaal boos.
We rijden nog even naar Oakhurst en gaan voor de verandering een keer eten bij de Mac Donalds, we doen nog wat boodschappen, en gaan weer terug naar ons hotel.
We gaan nog even internetten en uitzoeken hoe we morgen moeten rijden.
De omgeving hier lijkt een beetje op Oostenrijk.
Tot morgen

• 04 Oktober 2013 - 06:33

Carola:

Ik denk dat Obama er wel wat aan kan.. Desalniettemin een mooi dag weer.

Geniet ervan!

• 04 Oktober 2013 - 09:53

Jeanne:

Hallo Luitjes

Jammer dat je niet alles kunt zien maar wat jullie zien
    is wel erg mooi.
    Was de mac Donald lekker.
    Geniet maar van de rei want het is weer zo voor bij.
    Groetjes Jeanne

• 04 Oktober 2013 - 17:44

Rianne Van Balkom:

Hallo familie,

Helaas is dit wat minder dat je niet alles kunt zien en doen.
    Het is natuurlijk niet anders maar toch........
    Geniet toch van de andere dingen die op jullie pad komen.

Groetjes de ballekommetjes