Woensdag 9 oktober - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Woensdag 9 oktober - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Woensdag 9 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

10 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,
Hier zij. We weer voor de laatste keer op Amerikaanse bodem.
We vertrekken vanuit Santa Barbara richting Los Angeles. Het is bewolkt, ze geven regen aan vandaag.
Vandaag gaan we naar de Warner Bros studio's in Burbank.
We rijden eerst nog langs de Oceaan, en daarna door hele grote aardbeienvekden.
We komen rond 12.00 uur aan en eten eerst een broodje!
Om 13.15 uur begint onze VIP tour en we gaan naar de filmsters.
We rijden langs een aantal voorgeteld waar verschillende films zijn opgenomen, sommige zijn meerdere keren gebruikt.
We zitten in een groep van 2 in een soort golfkar.
We gaan binnen kijken op de set van "two and à half man", wijk kennen de serie niet, maar de rest wel!
We gaan binnen in een museum met kleding, die gedragen in is in diverse films! Er is een hele verdieping van kleding van "Harry Potter". We gaan ok nog binnen in een ruimte waar diverse auto,s staan die in films gebruikt zijn.
We gaan ook nog binnen op de set van "Friends". Er wordt niet meer opgenomen maar ze hebben wel de hele set bewaard. We nemen ook nog een kijkje in het magazijn van attributen die ooit in de films zijn gebruikt, het is net "Twiddus", een tweedehands winkel.
Als we na 2uur klaar zijn met de rondleiding, gaan we verder naar Los Angeles. We eten nog wat onderweg en komen om 18.00 uur bij ons Hotel aan, hetzelfde als in het begin van onze reis.
We hebben de terugreis bevestigd en gaan morgen om 13.55 uur de lucht in richting Amsterdam.
Morgen vroeg de auto inleveren en dan met een Shuttle bus naar het vliegveld.

Ps, er volgt over een paar dagen nog een verslagje van ons!
Leuk dat jullie ons gevolgd hebben en tot horens!,

Groetjes, Nico en Jolanda

• 10 Oktober 2013 - 06:40

Carola:

Goede reis terug en tot morgen!

• 10 Oktober 2013 - 08:34

Ria En Johan:

Mijn leesboek voor de vroege morgen is nu uit. Jammer , het was zo gezellig om jullie verslag te lezen bij mij ontbijt. Snuif nog even de lucht op van Amerika en kom weer veilig terug naar ons kikkerlandje. Goeie vlucht. Gr.ria

• 10 Oktober 2013 - 08:42

Wilma:

Ook ik heb iedere ochtend bij een bakske koffie jullie mooie reisverhalen gelezen.
    Goede reis terug,
    Wilma

• 10 Oktober 2013 - 11:23

Maria Van Def Heide:

Hallo nico en jolanda..

Julli kennen mij wel niet maar ik heb jullie mail adres van A ns van Helvoirt gehad.
    Ans weet dat ik reizen heel leuk vind .

Ik vind het helemaal geweldig om het allemaal te lezen, ben zelf ook gek op reizen en zoiets staat nog op mijn verlanglijstje om samen met mijn vriendin ook nog eens te doen
    Ik heb genoten van jullie verslag .
    Een heel goede reis naar huis nog.
    Groetjes Maria van der Heide

• 10 Oktober 2013 - 17:38

Jeanne:

Hallo Luitjes

Aan alles komt een einde dus ook aan jullie vakantie.
    Hier is het ook bewolkt en regen maar niet koud.
    Gelukkig hebben jullie toch veel gezien van Amerika.
    Een goede terug vlucht en tot gauw.

Groetjes Jeanne

• 10 Oktober 2013 - 18:00

De Wilkies:

Nico en Jolanda,

Bedankt voor jullie leuke reisverslagen. Was voor ons ook een beetje vakantie. Goede vlucht gewenst en een behouden terugreis. Zien jullie binnenkort weer "live".

Groetjes,

De Wilkies

• 10 Oktober 2013 - 18:23

Jos En Else:

Bedankt voor jullie verslagen en goed reis naar huis!

• 10 Oktober 2013 - 19:23

Leonie:

Wij wensen jullie een geweldig goede vlucht toe en hopen jullie zaterdag weer te zien.

Groetjes Leonie en Theo.