Dinsdag 8 oktober - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 oktober - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

09 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo allemaal,

We zijn vandaag vertrokken van Santa Maria naar Santa Barbara,
We rijden door een vruchtbaar gebied, veel aardbeien, druiven en ijsbergsla.
We rijden over Highway 1 en 246 en komen bij het plaatsje Solvang. Het is een Zweeds dorpje, met Zweedse winkels en Zweedsehuizen en ook enkele molens.
We drinken lekker koffie bij een bakker, voor het eerst sinds 3 weken in een stenen kopje!! We hebben de rest van de dagen gewoon uit karton gedronken, er is hier niets anders.
Als je ook ziet hoeveel oude mensen er hier bij de Mac Donalds komen eten, een halve lieten cola mag je hier zelf tappen, en als je klaar bent met eten, tap je je beker weer vol en neem die mee naar huis, geen wonder dat hier zoveel dikke mensen rondlopen .
We rijden verder richting Santé Barbera, als we er zijn gaan we eerst naar de Missiepost die hier in 1786 gesticht is.
Het is een groot complex met kerkhof en al. En je kan zien hoe de mensen in die tijd leefden. Het is mooi gerestaureerd en ze hebben er een mooie tour uitgezet die je kan lopen!
We hebben een mooi Hotel aan de Oceaan, Hyatt Santé Barbara, we hebben een kamer en kijken uit over de Oceaan!
We gaan naar het centrum en er is een boerenmarkt, er is van alles te koop wat de mensen zelf geteeld hebben, tomaten, komkommers paprika's, courgettes, honing, kruiden,brocoli etc.
We vinden er een restaurantje en eten er lekker.
Morgen hebben we een VIP toer in de Warner Bros studio's , we zijn benieuwd!!
Groetjes en tot morgen

• 09 Oktober 2013 - 06:38

Carola:

Klinkt goed allemaal!

Veel plezier de laatste dagen!

• 09 Oktober 2013 - 11:39

Wendy:

Hoi pap en mam,

Gelukkig kunnen jullie nog wat leuke dingen doen daar. Die studio's schijnen super leuk te zijn! Met Tess gaat het ook beter, ze zal weer de oude zijn als jullie terug zijn. ;-)

X

• 09 Oktober 2013 - 12:26

Sjaak En Suzanne:

Hoi Nico en Jolanda,

Geniet van de laatste dagen in Amerika. We zijn benieuwd naar de foto's van alle mooie dingen die jullie gezien hebben.
    Tot vrijdag.

groetjes, Sjaak en Suzanne

• 09 Oktober 2013 - 12:34

Jeanne:

Hallo Luitjes

Weer een mooie dag gehad erg veel gezien.
    Nog even en dan komen jullie weer naar Nederland.
    Hier is het kouder dan daar.
    Maar geniet er nog even van

Groetjes Jeanne