maandag 30 januari - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu maandag 30 januari - Reisverslag uit Tauranga, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

maandag 30 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

02 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Tauranga

Hallo allemaal,

We vertrekken richting Hot Water Beach, daar aangekomen, weten we niet wat we zien. Er staan en liggen op een stuk van 25 bij 20 meter honderden mensen. Wij gaan erop af. Mooi om te zien hoe mensen met een schop een gat graven op een klein plekje, en er dan in gaan liggen. Het water op dit stuk in de gaten is rond de 35 graden. Als je net naast de plek in een gat gaat staan is het water gewoon koud. We lopen tussen de mensenmassa door en soms is de grond te heet om je voeten op te zetten.
Het is veel te druk, dus we gaan ergens koffie drinken en rijden verder. We rijden richting Cathedral Cove , daar kun je normaal helemaal naartoe lopen. Maar nu was de weg afgesloten omdat de weg op instorten stond na de hevige regenval. Het uitzicht was er wel mooi, daar hebben we weer van genoten. Onderweg hebben we nog verschillende look outs en er ligt nog veel troep op de weg, van de vele verschuivingen van bergen.
We eten wat in de stad en gaan weer naar Carla en Theo, hun zoon Michael, die voor 1 jaar naar Australië gaat is vandaag aangekomen, om nog een paar daagjes van alles te regelen.
We kletsen de hele avond, en het begint weer te regenen.