woensdag 12 januari - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu woensdag 12 januari - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

woensdag 12 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

12 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hallo allemaal,

Al weer een dag voorbij, het is nog steeds mooi weer en het waait hier altijd en overal.
Vandaag zijn we naar de Milford Sound geweest, alleen de weg er naartoe was al de moeite waard, met het Mirror Lake (spiegelmeer), jammer genoeg waaide het te hard zodat het niet spiegelde, Lake Gunn, waar je ook kon kamperen aan de oever van het meer, en de vele mooie uitzichten en view points. De watervallen die vanaf de weg te zien waren en de sneeuw op de bergen.
We gingen met Cruise Milford de Milford Sound in, het was niet zo’n groot schip maar dat is wel zo gezellig, zo kun je overal komen als er ergens wat te zien is. We zien hele steile wanden, en enkele watervallen, het is prachtig. Als ik zou moeten kiezen tussen de Doubtful en de Milford Sound, zou ik voor de Milford Sound kiezen om te gaan bekijken.
De boot gaat richting een waterval en de mensen voor op de boot hebben niks in de gaten, op een gegeven moment komen ze allemaal naar achter gestormd, ja helemaal kletsnat!
Op de terugweg hebben we nog op enkele plaatsen gekeken naar de mooie uitzichten, en zijn toen weer naar ons Motel gereden in te Anau.
We hebben gekookt, en zijn nog even langs het meer gaan wandelen, wat erg winderig was.
Bij jullie begint de dag net, en bij ons is hij bijna afgelopen
Groetjes, de Kiwies

• 12 Januari 2011 - 08:31

Christine:

Hoi Nico en Jolanda,

het is pauze, ik heb de link van jullie site net hier op het werk doorgegeven.
    Zo zijn er meer collega's die jullie gaan volgen.

Groetjes van iedereen ( GFK )

• 12 Januari 2011 - 10:11

Jeanne:

Die foto's die ik kan zien zijn erg mooi.
    Die beer was die zo dicht bij en dat hert ook.
    Wij gaan weer naar turkey in mei.
    Geniet er van.
    Groetjes Jeanne.

• 12 Januari 2011 - 10:11

Nanny:

Hoi Jolanda en Nico,
    Als ik dit zit te typen liggen jullie al weer op bed denk ik wij zijn hier druk bezig hoor.
    Ik heb gelezen dat je al veel gezien hebt van het land, ziet er allemaal wel mooi uit als we het zo lezen.
    Leuk dat we zo bij kunnen houden hoe het allemaal met jullie gaat. Nog veel plezier en van allemaal de groeten en tot de volgende keer.

Groetjes Nanny

• 12 Januari 2011 - 17:48

Rianne:

He familie,
    Goed om te lezen dat het daar allemaal prima verloopt. Jullie hebben al veel gedaan in een korte tijd.
    Geniet ook van het mooie weer want hier regent het pijpenstelen. Het tafeltennis is op 12 Febr. en we hebben jullie ingeschreven als deelnemers. Groetjes en tot horens, de Ballekommetjes

• 12 Januari 2011 - 17:50

Ans:

Hoi Jolanda en Nico,

Allereerst, al is het al even geleden,
    nog een gelukkig 2011.
    Je hebt 't daar ook druk met al je verslagen schrijven, maar wel heel leuk om te kunnen lezen hoe jullie het daar stellen en wat een mooie natuur jullie daar al gezien hebben.
    Hebben jullie ook eens een rustdag
    ingepland?
    Nog een fijne vakantie en groetjes uit
    Dongen.

• 13 Januari 2011 - 08:08

Sjaak En Suzanne :

Hoi Nico en Jolanda,

Jullie hebben al veel bezocht in zo'n korte tijd. Het lijkt me een mooi land met een hele mooie natuur. Hier thuis is het druilerig, de temperatuur wordt wat hoger. Nog een week dan komt Janneke weer een kleine week thuis. Gezellig, en dan is ze eindelijk klaar met school. Sjaak is naar Den Haag geweest voor het project en morgen moet de begroting ingeleverd worden. Wij zijn benieuwd hoe het gaat lopen. Jullie nog veel plezier op jullie reis, geniet er van.

groetjes, Sjaak en Suzanne en de kinderen