Vrijdag 27 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Vrijdag 27 september - Reisverslag uit Zion, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Vrijdag 27 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

28 September 2013 | Verenigde Staten, Zion

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de goeie tips om te overleven, als Oad in gebreken blijft. Vooral die van kamperen en je eigen nergens iets van aantrekken lijkt ons wel wat.
Het is heel koud buiten, rond het vriespunt, maar we gaan toch nog een keer naar Bryce Canyon, we nemen nu alle uitzichtpunten en gaan met eigen auto. Als we boven komen bevriezen we bijna, zo koud, maar het uitzicht mag er zijn, zo super mooi!! Hoe kan zoiets ontstaan?
Jammer dat we geen muts en handschoenen bij hadden!
Als we alles weer gezien hebben gaan we richting Zion waar we vannacht zullen slapen, we rijden door Red Canyon, ook weer zo mooi. We zien ook de hefst kleuren hier langs de route.
Vandaag hoeven we niet zo ver maar een uurtje rijden.
We komen aan bij Zion Moutain Ranch, en zijn zer verrast naar onze slaapplaats, een mooie blokhut en super mooi van binnen, met een elektrisch kacheltje, dat we wel nodig hebben, het is nog steeds niet erg warm.
We rijden nog even naar Zion Parc en rijden alvast een stuk van de route. Morgen doen we nog een stuk met een shuttle bus.
Zion park is ook een zandsteen Parc , maar de rotsen zijn glad, en ook heel hoog, het is veel anders als Bryce Canyon , en ook heel erg mooi, met diepe dalen en misschien wel honderd meter hoog, je rijd door het dal tussen de vele bergen.
We gaan eten in het Restaurant van ons park, en hebben de bestelling al gedaan. Straks is er nog een kampvuur buiten, daar gaan we ook even langs.
Er staan hier een soort buffels in de wei, die we dadelijk op ons bord krijgen.
Morgen gaan we richting Las Vegas, daar zal het warmer zijn als hier heb ik gelezen, het ligt in de woestijn .
Dus op weer naar het mooie weer

• 28 September 2013 - 10:40

Hans Brekelmans:

dag Nico en Jolanda.
    ziet er prachtig uit.

TUI neemt alle reizen van OAD over van mensen die nu op vakantie zijn.
    geeft wel wat rust hoop ik voor jullie :)

groet, hans brekelmans

• 28 September 2013 - 20:56

Jeanne:

Hallo Luitjes

Weer erg mooi allemaal en de blokhut zijn ook erg mooi.
    Gezien op Google.
    Maar maak je niet druk hier gaat alles ook goed.
    Fijne tijd en tot morgen.
    Groetjes Jeanne

• 29 September 2013 - 12:56

Jos En Else:

Hoi Nico en Jolanda,

Echt heel leuk om jullie zo te kunnen volgen door de verslagen. Jullie hebben al heel veel moois gezien. De terugreis zal best in orde komen en anders kunnen jullie nog wat langer genieten!
    Goede reis verder!