Aanvulling Donderdag 26 september - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Aanvulling Donderdag 26 september - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Aanvulling Donderdag 26 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

27 September 2013 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hallo allemaal,

Even nog wat vergeten te melden: Wij hebben onze reis geboekt bij Oad en schrokken gisteren wel toen wij het bericht lazen dat ze failliet zijn.
Wendy heeft thuis gebeld naar het reisbureau, en die wisten het allemaal niet wat er zou gebeuren, maar zouden haar terugbellen zo house ze wat wisten.
Ze is gebeld en Ze hebben gezegd dat de reis gewoon door kan gaan.
We hopen dat het terugticket ook al geregeld is, anders zullen we wat later thuiskomen!!

Wat het weer betreft hebben we de afgelopen dagen rond een graad of 25 gehad, met gisteren veel wind.
Vandaag begonnen we met 16 graden en in de loop van de dag werd het 20 graden. Maar het koelde erg af tegen de avond, en ik denk Rond een uur of zeven was het hier een graad of 10 en ze verwachten sneeuw!
Morgen rijden we weer naar het mooie weer!

Groetjes

• 27 September 2013 - 10:05

Wim:

Nico,jolanda,

We volgen jullie reisverslagen elke dag. Is fantastisch mooi daarzo. Alleen jammer dat de reisorganisatie failliet is gegaan aan jullie reis. Volgende keer jullie wensen wat kleiner maken. We hebben verder nog wel enkele tips: 5stokken en een stuk plastic en je hebt een prachtige tent; kuil graven voor een toilet; ga aan het water staan voor de dagelijkse douche. Nico: voor je bezoeken aan RKC hoeft je je eigen ook niet meer druk te maken, ik ga wel in jouw plaats naar de businessclub!!

Kortom geniet van je reis, is ontzettend gaaf en desnoods komen we jullie halen vanuit de USA.

Groetjes,

De Wilkies

• 27 September 2013 - 11:20

Toon En Ardi:

Dag beste familie.
    Het is erg leuk om de verslagen te lezen.
    Hopelijk dat OAD geen roet in het eten gooit. Maar ik denk dat jullie er niet zo van onder de indruk.

Thuis komen doe je altijd.

Groeten Toon en Ardi

• 27 September 2013 - 17:18

Hans:

Net gehoord voor mensen die een reis naar Amerika hebben geboekt via OAD, en die er al zitten kunnen helaas, niet met de geplande terugvlucht terug naar Nederland.
    Geadviseerd wordt ,om contact op te nemen met de president van de Verenigde staten, de heer Obama, en daar een aantal weken ( Maanden ) te verblijven, en hem te vragen om met het regeringstoestel richting Nederland te vliegen, en daar door het gebouw van OAD te vliegen.

Groetjes Hans en Jeanne

• 27 September 2013 - 17:30

Carola:

Je krijgt wat je verdiend zeggen ze weleens.. Dus mocht de vakantie langer duren zullen jullie dat wel verdoend hebben! Have fun!

• 28 September 2013 - 12:50

Van Balkom:

Hallo familie,

Lekker hoor zo'n reisorganisatie. Wij gaan er vanuit dat jullie natuurlijk gewoon terug kunnen komen.
    Fijn om te lezen dat jullie het zo goed naar je zin hebben.
    Hopelijk zijn jullie wel bedacht op allerlei weersomstandigheden want dat is wel nodig begrijp ik.

Groetjes de Ballekommetjes