Zaterdag 28 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

30 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer, al is het wat later dan jullie verwacht hadden!
Ik kon niets doen met de i-pad en dacht dat hij kapot was. Gelukkig wist Paul wat ik moest doen, en nu doet hij het weer!
We moeten nog 1 keer door Zion National Parc om onze weg te vervolgen. We nemen daar de shuttle bus bij het visitor Center en rijden een route waar alleen die shuttles mogen komen.
We zien hele hoge bergen en wij rijden in de kloof beneden. We stappen uit bij bepaalde uitkijk punten, er zin hier ook veel wandelingen, waar gretig gebruik van wordt gemaakt.
We rijden verder richting Las vegas het eerste stuk over de snelweg, en hoe verder we rijden veranderd het landschap in 1 mooie aangelegde rotstuin, de woestijn! Het is weer een soort maanlandschap!
We rijden vandaag door 3 staten : Utah, Arizona en Nevada. We gaan weer over de tijdgeest en het weer een uur vroeger nu, een verschil van 9uur met jullie!
We nemen een omweg om in Las Vegas te komen, via Overton, en bezoeken daar het Museum van de Lost City, er zijn hier nog vormen gevonden van waar ze rond het jaar 1200 een heel stadje gebouwd hadden.
De bewoners waren jagers en zijn naar elders vertrokken.

We rijden door Lake Mead National Parc , ja we hebben al honderden dollars verdiend omdat we een Parcpass hebben gekocht van 80 dollar. Ze beloven ons rode rotsen, maar daar moeten we lang op wachten, maar ze komen, ze zijn apart en het Ijn er ook niet zo veel. We gaan ook nog een paar ker naar de uitzichtpunten van het meer en het is helderblauw, en er is veel watersport op en rond het water.
We komen aan in Las Vegas en zitten met ons hotel Tropicana aan de "Strip" dat is de straat waar alle Casino's aan staan en waar je zo allemaal binnen kunt lopen. De hotels zijn allemaal anders en diverse hebben allerlei attracties binnen en buiten.
Als je naar je hotel kamergaat moet je dwars door alle voltages en speelkaarten heen.
Na het eten lopen we nog even door Amerika, door Hollywood en Parijs.
Moe maar voldaan keren we huiswaarts.
Je weet niet wat je ziet aan en verscheidenheid van mensen, er loopt hier van alles rond!
Toen we in ons hotel kwamen en de liften zochten, liepen we dus verkeerd. Er was een groot Boxgala en wij zaten op een gegeven moment bijna in de kleedkamers, we hebben wel de boxers zien zitten en in de zaal hebben we de ring zien liggen en honderden gillende supporters zoals ze je weleens op tv ziet.

Dit was het weer voor vandaag!

• 30 September 2013 - 06:37

Carola:

Klinkt goed allemaal! Veel plezier!

• 30 September 2013 - 08:39

Leonie:

nou Nico en Jolanda,

jullie beleven samen leuke en mooie dingen zo te horen.

Geniet ervan, en we zien alles wel als jullie thuis zijn.

leonie

• 30 September 2013 - 10:08

Jeanne:

Hallo Luitjes
    Het ziet er allemaal weer erg leuk uit.
    Hebben jullie ook die muur met die tekeningen gezien bij het museum.
    Ik heb weer alle opgezocht erg mooi.
    Geniet maar weer ik ga het volgende verslag lezen.

Groetjes Jeanne