Woensdag 25 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Woensdag 25 september - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

26 September 2013 | Verenigde Staten, Moab

Hallo allemaal,
Vandaag gaan we de omgeving van Moab verkennen, we gaan eerst naar " ArchesNational Parc" , eerst info halen in het visiter center en dan het park in , het is weeg van 29 km heen en ook weer terug. Er zijn verschillende uitkijkpunten en er staan weer vele rotsen waar je van alles in kan zien. Maar bij dit park gaat het om de open bogen, die door water wind en ijs zijn gevormd. Kijk maar eens naar Google afbeeldingen, hier staan er vele op.Het is hier mooi en ook erg druk! Daarna gaan we nog naar " Dead Horse State Parc" een stuk van het land hangt ogenschijnlijk tussen twee diepe riviaer valleien en is afgesneden van de nabijgelegen plateaus, het is net een schiereiland dat honderden meters boven de Colorado rivier ligt.
Om een uur of vier rijden we huiswaarts en gaan nog even in de hottube van ons Hotel, We gaan nog even wat eten in het dorp en een rondje wandelen. Dan zal de dag weer een eind om zijn!

Groetjes en tot morgen,

• 26 September 2013 - 09:31

Jeanne:

Hallo Samen

Het ArchesNational Parc"is erg mooi heb ik gezien op de foto's van Google.
    Dead Horse State Parc zijn maar weinig foto's te zien op Google.
    Maar ziet er ook mooi uit.
    Geniet maar goed ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes Fam .Holubiak

• 26 September 2013 - 09:53

Tante Netje:

Het gaat nog steeds goed met jullie en geniet er maar van, Alleen zou ik weleens willen weten wat voor weer jullie daar hebben, dus hoe warm is het ? groetjes tante netje