Donderdag 26 september - Reisverslag uit Grantsville, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Donderdag 26 september - Reisverslag uit Grantsville, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Donderdag 26 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

27 September 2013 | Verenigde Staten, Grantsville

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer, we zijn vanmorgen uit Moab vertrokken richting Bryce Canyon.
In het begin lijkt sheet wel een maanlandschap, geen bomen, wel wat kleine stugge planten en mooi heuveltjes overal. Als we verder rijden komen we voorbij Hanksville door een gebied met zandsteen rotsen die uitgeslepen zijn door water en ijs, heel mooi, je ziet er weer van alles in. Daarna rijden we nog door een gebied met hele hoge ruige rotsen van hardsteen. We komen nog langs een aantal mooie uitzichtpunten en arriveren dan in Bryce.
We zijn er op tijd dus we kunnen nog even met de gratis shuttle bus het park in. Er zijn 4 uitkijkpunten waar je wordt afgezet, en er komt elk kwartier een bus waar je weer in kunt stappen.
Wat we hier zien vinden we wel allebij wel heel erg mooi, we gaan morgen nog even terug.
We hebben net gegeten en gaan nu nog even rustig aan doen!
Morgen gaan we richting Zion National Parc. En we slapen in Mt. Carmel
Groetjes, morgen is uw verslaggever er weer.

• 27 September 2013 - 06:38

Carola:

Klinkt goed!

• 27 September 2013 - 06:46

Ria En Johan:

Elke morgen rond de klok van 6.30 geniet ik van jullie avontuur in de States. Leuk dat elke dag een gezellig verslag wordt gemaakt. Over een paar minuten ga ik naar de States of Eikendonk. Met zulke verhalen gelezen te hebben gaan we met goede zin naar je werk.

Nico en Jolanda geniet ervan, Gr. V.d.2 u.d.z.

• 27 September 2013 - 18:36

Jeanne:

Hallo Luitjes

Ik heb weer gegoogeld echt allemaal mooi die rotsen.
    En in sommige zie je echt iets in.
    En lekker warm, in onze auto was het vanmiddag 33,5 graden bloed heet.
    Buiten was het minder goed te doen.
    We wachten weer op het volgende verslag.

Groetjes Fam Holubiak