Dinsdag 24 September - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 September - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 September

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

25 September 2013 | Verenigde Staten, Moab

Hallo allemaal,

Eerst bedankt voor de leuke berichtjes, we zijn nu 8 dagen onderweg, en hebben al zo veel gezien!

Vandaag worden we om half negen opgehaald, voor de rit door Monument Valley Tribal Parc, we zijn met 6 Personen en gaan in een grote 4x4 drive. We hebben een indiaanse gids, en zij brent ons naar zo'n 8-tal mooie uitzichten vlak bij of onder de rotsen.
We kunnen weer mooie foto's maken van de rotsen. Iedere rots lijkt ergens op! Op een uil, op snoopy op big chief op een olifant, op ree op adelaar op een totempaal op een houten Karrewiet enz enz.
We komen ook nog bij een rots waar tekeningen op staan, deze zijn duizenden jaren oud. Als we daar zijn komen uit het niets 5 paarden onze kant op gegaloppeerd, ze komen naar het water om te drinken, mooi om te zien. Als we om half 1 terug komen gaan we ons opfrissen en wat eten en dan richting Moab dat ligt in Utha.We hebben 260 Kilometer gereden en kwamen om half 6 in Moad aan waar we twee nachten blijven. Morgen gaan we wat in de buurt bekijken.
Groetjes allemaal

• 25 September 2013 - 09:05

Jeanne:

Hallo Luitjes

Fijn weer om te horen dat het weer zo mooi was met die bergen.
    Ik ben zo benieuwd naar de foto's.
    Geniet van de volgende trip.

Groetjers Jeanne