Woensdag 2 februari - Reisverslag uit Whangaparaoa, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Woensdag 2 februari - Reisverslag uit Whangaparaoa, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Woensdag 2 februari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

02 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Whangaparaoa

Hallo allemaal,

We hebben afscheid genomen van de familie, en gaan vandaag richting Whangaparaoa, net boven Auckland.
De familie Sprangers gaat richting Rotorua, en die zien we in Nederland weer.
We rijden nog langs veel Kiwi kwekerijen, en drinken een kop koffie in Paeroa, we rijden langs de kust, en er is nog veel troep op de weg hier, de werkers zijn met man en macht bezig de weg weer schoon, zand- bomen- en steen vrij te krijgen . Hier was in het weekend een tornado actief geweest, en er is veel overstroomd geweest. We hoorden het van Nico zijn neef die toe op dat moment daar was, en de camping moesten verlaten en twee nachten naar een hotel moesten.
Als we verder rijden wordt het vlak en zijn er veel boerderijen hier, na een drukke weg die we moesten hebben langs Auckland zijn we nu hier aangekomen. We zoeken een slaapplaats en die hebben we snel gevonden. Nico is even het toneel aan het doornemen, en ik maak even mijn verslagen. We gaan dadelijk nog naar de stad en gaan nog wat eten.
Vanavond gaan we foto’s kijken, en een keer op tijd naar bed.

• 02 Februari 2011 - 16:14

Christine:

Hoi Jolanda en Nico,
    zo te lezen zien jullie echt hele rare weersomstandigheden.
    Maar fijn dat alles goed gaat met jullie.
    Hier is het de afgelopen dagen wel koud geweest, maar vanaf morgen gaat de temperatuur weer omhoog. Maar er is regen op komst.
    Jolanda, nog steeds leuke verhalen en mooie foto's op facebook.
    Groetjes en tot in NL.
    +_+