Dinsdag 18 januari - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 januari - Reisverslag uit Kaiteriteri, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

19 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Kaiteriteri

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we een rustdag, het regent de hele dag en avond aan een stuk door, men verwacht vandaag 300 mm neerslag. Er staat overdag ook geen wind, dus de bui waait niet over.
We gaan vandaag ons geld terug halen van de tocht die we vandaag zouden gaan maken, met de boot naar een punt in het Abel Tasman park en dan een halve dag wandelen naar het volgende punt, waar we dan ’s middags weer zouden worden opgehaald. Het is geen weer, en wij zijn goed weer wandelaars.
We gaan in de stad de was doen en nemen ondertussen een bakske koffie, als de was klaar is gaan we nog even naar het Museum van Motueka, waar de geschiedenis is uitgelegd van de eerste bewoners van de stad.
We eten nog een lekker broodje bij de Subway, en gaan nog een eindje rijden. We komen niet ver want het regent zo hard dat je nog geen hand voor je ogen kunt zien.
We gaan terug naar de lodge, en gaan daarna nog even naar de bar, waar een zanger af en toe wat country liedjes zingt.
Nog even mijn verslag bijwerken en dan weer naar bed.