donderdag 13 januari - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu donderdag 13 januari - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

donderdag 13 januari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

13 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal,

Leuk dat we steeds meer bekenden horen die ons volgen.

We zijn vanmorgen vertrokken vanuit Te Anau richting Queenstown. Onderweg weer een gevarieerd landschap gezien. We zijn in een natuurreservaat geweest waar het er 8000 jaar geleden ook zo uitzag. Een soort mos op de grond en erop stonden hier en daar kleine struiken. Er zaten veel verschillende vogels en wild, maar wild hebben we er niet gezien.
Verder hebben we in Kingston naar een oude locomotief gekeken, het zag er erg vervallen en onverzorgd uit. Daar in de buurt hebben aan een mooi meer zitten picknicken, Lake Wakatipu dar we helemaal gevolgd hebben tot Queenstown.
In Queenstown zijn we met de gondel naar boven gegaan en hebben we een mooi uitzicht over de omgeving. We hebben van die paravliegers naar beneden zien gaan, en je kon daar ook Bungyjumpen. Maar wij niet hoor........
We hebben ook de stad nog onveilig gemaakt! Er zijn daar zoveel winkels en eetgelegenheden we zitten nu op het Shotover TOP 10 holidaypark. Morgen gaan we richting Haast.

• 13 Januari 2011 - 10:08

Johan:

jullie gaan als een speer.
    al veel gezien en overal geweest het kan niet op
    ik hoop dat jolanda mooie foto's kan maken.
    jammer dat het spiegelmeer niet spiegelde.
    die wind is minder ,maar als het maar warm is .
    hier is het weer klote(geen motor weer Ha Ha.)

D.T.U.D.Z.

• 13 Januari 2011 - 20:33

Tante Netje:

Wat zien jullie toch een heleboel mooie en aparte dingen. Toch een ervaring. En zelf koken zelfs eieren, zijn ze net zo lekker als die van Oom Jos ? Geniet er van. Hier regent het al enkele dagen
    Groetjes
    tante netje

• 14 Januari 2011 - 16:58

Walter En Tonny:

Hoi reizigers
    Bedankt voor de mooie verjaardagskaart vol met reisverhalen.
    geniet van al het moois daar en maak geen Haast.
    Groetjes (ook aan eventuele familieleden) en tot het volgende verhaal.

• 15 Januari 2011 - 15:53

Gonny:

Hoi reizigers,

Wat heb je al leuke dingen meegemaakt .Wat hartstikke leuk dat wij je zo kunnen volgen.
    Je hebt ook prachtig weer, och en die wind is misschien iets minder, maar ja....
    En Jolanda, wij werken in de tussentijd wel hard door.
    Geniet ervan en tot hoors

groetjes, Gonny (GFK)