Zondag 6 oktober - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 6 oktober - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 6 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

07 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Monterey

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer. We vertrekken vandaag van San Francisco naar Monterey. We rijden via Highway 1 en komen langs een paar mooie plaatsjes, Half Moon Bayer, Santa Cruz, waar een mooi strand is en een hele kermis is er aanwezig, met achtbaan etc.
We hebben bijna een half uur rondgereden voor een parkeert plek, maar helaas niets gevonden. We komen ook door Watsonville en Marina voordat we in Monterey arriveren. Het is een mooie kustweg, langs de Pacific Ocean met veel mooie uitzicht punten, met verschillende stranden, en de rest rotsen.
We zien ook veel pampas gras langs de route.
We zien mooie vogels en ook hun broedplaatsen!
Langs de weg zijn ook veel pompoenen te koop voor Halloween, daar wordt hier veel een gedaan!
Als we in ons Hotel aankomen, Casa Munras in Monterey, kunnen we nog niet inchecken, dus lopen we door het dorp naar de zee, het is lekker druk, en we zien weer zeeleeuwen, en een soort van Lepelaar vogels, en kunnen er mooie foto's van maken.
Jolanda eet vanavond Italiaans en Nico heeft zijn buik bij de Mac Donalds vol gegeten.
Om 7uur is het donker, en we blijven lekker op onze kamer!!
Spelen nog een paar potjes Catan, en kijken wat TV.

Tot morgen!

• 07 Oktober 2013 - 06:52

Ria En Johan:

Hallo nico en Jolanda, ik geniet nog elke morgen om half zeven van jullie reisverslag.
    Jammer dat je Alcatraz niet hebt kunnen bezichtigen. Zijn jullie niet zeeziek geworden met rondvaart bij de Golden bridge? Ik wens jullie nog een fijne week toe en geniet van de prachtige Pacific . G.v.d.2u.d.z.

• 07 Oktober 2013 - 08:55

Marjo En Frans:

Hoi Nico en Jolanda,

Het is te hopen dat de ambtenaren maar weer snel aan het werk mogen. Jammer van Alcatraz maar gelukkig zijn er nog voldoende andere activiteiten te ondernemen, zoals wij in jullie verslag lezen.

Groetjes, Marjo en frans

• 07 Oktober 2013 - 10:48

Jeanne:

Hallo luitjes

Het was weer een mooie dag voor jullie
    .Weer veel gezien en genoten.
    Hoe was het Italiaans eten was zeker wel lekker.
    Heb weer dingen opgezocht het ziet er allemaal mooi uit
    ook jullie hotel erg mooi.
    Nou tot morgen maar weer en geniet er van.

Groetjes Fam. Holubiak.

• 07 Oktober 2013 - 20:18

Toon:

Heeft Nico zijn buik nog niet vol van de Mac. ? Hij zal toch wel eens wat anders eten.?
    Jolanda geniet maar lekker van al dat overheerlijke eten hoor!

Groeten Toon en Ardi