Maandag 30 september - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Maandag 30 september - Reisverslag uit Death Valley Junction, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Maandag 30 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

01 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Death Valley Junction

Hallo allemaal,

We verlaten vandaag Las Vegas, een grote drukkje stad, ik zou er nooit willen wonen, en me er ook niet thuis voelen.
Als we een half uurtje weg zijn komen we langs Red Rock Canyon, we rijden er naartoe en maken het rondje vana 19 km door het Nationaal park, we zien rode rotsen, en ook gele en als je wilt kun je er naar toe wandelen, op en neer een km of 6, dat vinden wij teveel en het is ook al veel te warm, voor zo'n lange wandeling. er zijn ook een aantal uitzichtpunten en daar stappen we even uit om te kijken.
We rijden via Pahrump en Shosshone naar Death valley, door de woestijn, wat struiken, cactussen en veel zand en harde ondergrond.
We rijden eerst langs het visitor center in Death Valley om wat informatie te halen, ze hebben die ook in het Nederlands, dat kom je hier niet zoveel tegen.
We rijden terug naar Furnace Creek Ranch waar vannacht ons bedje staat
Als we gaan inchecken zegt de man aan de balie dat er morgen veel zijwegen afgesloten zijn, we gaan dadelijk even vragen hoe we morgen het beste kunnen rijden naar Fresno. Want het belooft een lange dag te worden en warm ook!
We hebben hier op de ranch nog wat gegeten, maar dat was niet veel soeps! Gelukkig hebben we nog een zak chips in de auto.
Voor morgen groep hebben we al eten gehaald. We gaan nog een spelletje catannen, en dan op tijd wer naar bed.

• 01 Oktober 2013 - 11:38

Jeanne:

Hallo luitjes

Het ziet er allemaal weer erg mooi uit ook de rode rotsen.
    Ik hoop dat jullie niet te veel om moeten rijden door dat
    de zij wegen gesloten zijn.
    Maar komt allemaal goed.
    Gelukkig nog geen problemen gehad met oad geniet maar
    van jullie vakantie.
    Groetjes en tot morgen Jeanne

• 01 Oktober 2013 - 15:48

Marjo En Frans:

Hoi Nico en Jolanda,

Fijn dat je bij het visitor center de informatie in het Nederlands krijgt. Is toch altijd net iets makkelijker. En wat het eten betreft een lekkere zak chips vult ook de maag.
    Nog veel vakantieplezier!!! Groetjes Marjo en Frans