Zondag 29 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 29 september - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 29 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

30 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal,
Hier zijn we weer met een nieuw verslagje.
Vandaag zijn we de hele dag in Las Vegas gebleven. We begonnen om een uur of 10', we hadden een Kaartje gekocht voor de Hop on hop off bus. Die reed over de Strip en ook door oud Las Vegas. Wij zijn alleen over de Strip gereden. Eerst een keer helemaal rond, en daarna zijn we bij het Circus hotel uitgestapt, en zo zijn we weer naar voren gelopen, langs en door diverse Casino Hotels. Circus hotel, Venetië etc.Rond een uur of 4 zijn we eerst gaan rusten, want we waren bekaf van dat geslenter en het hete weer een graad of 32 was het vandaag.
Vanavond zijn we nog als papparaties terug geweest, naar het Luxor, Het Mandalay Bayer hotel, het New York, New York hotel.
De coca cola winkel en de m&m winkel met wel vier verdiepingen, allemaal dingen van m@ms.
En toen gingen we nog gokken in het Casino. We sluiten ons Las Vegas avontuur af met 50dollar winst.
Het is nu half 12, een mooie tijd om te gaan slapen.

Ps. Gisteren zagen we op iedere hoek van de straat wel een bruidspaar, vandaag hebben we er maar 1 gezien

• 30 September 2013 - 09:59

Antonet Van Den Hooven:

beste vakantiegangers.
    Ik had wel verwacht dat je meer winst had gehad in La Vegas.
    Dat is dus jammer.
    Tante Nellie geniet enorm van jullie verslagen, want zij is daar ook diverse malen geweest, maar volgens mij weet ze niet precies hoe te reageren, maar ze vindt het prachtig.
    Nog een fijne voortzetting

tante netje

• 30 September 2013 - 10:19

Jeanne:

Hallo Hier ben ik weer.
    Toch maar weer winst gemaakt.
    En die bus ja die is erg leuk en zeker als het zo warm is.
    Jullie hebben ook weer een mooie dag gehad.
    Ik zeg nu welterusten.
    tot morgen

Groetjes Jeanne

• 30 September 2013 - 12:44

Wendy :

Hoi pap en mam,

Leuk om jullie berichten te lezen. Minder leuk is dat de belofte van het huisje en een vervolg studie niet gaat lukken met die 50 dollar. ;-)

Hier is verder alles rustig, we hebben wel vijf nieuwe huisdieren (varkens), maar die worden als het goed is vandaag opgehaald. We konden ze niet vangen, maar houden ze nu bij ons achter in de wei d.m.v. voedsel.

Tot snel! X

• 30 September 2013 - 18:38

Walter En Tonny:

Maar goed dat jullie een dagboek bijhouden .
    Veel te zien en te beleven daar in Amerika.Zoals we kunnen lezen maakt de natuur op jullie veel indruk.
    Nog veel plezier en groetjes van ons.