Maandag 23 september - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Maandag 23 september - Reisverslag uit Kayenta, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Maandag 23 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

24 September 2013 | Verenigde Staten, Kayenta

Hallo allemaal,
Vandaag hebben we voor het eerst ontbijt bij het Hotel (gratis).
Na het ontbijt gaat Nico terug naar de kamer om de autosleutels te halen, hij komt terug en zegt, de hele kamer is leeg alles is weg!!
Wij naar de receptie en ze snapte er niks van, dus wij weer terug naar boven, bleek dat hij in de verkeerde kamer was geweest!!
Onze spullen waren er nog, Pfffff....
We rijden naar Horseshoe Bend langs HW 89,(de weg die is afgesloten), we moeten zijn net voor de wegversperring en lopen naar het punt waar de Collorado rivier een kronkel maakt.
Het is een prachtig gezicht en je kan helemaal langs de rand komen, prachtig!
We rijden verder op HW 98 en zijn naar de Glen Canyon geweest en hebben daar een boottocht gedaan, was ook weer super mooi.
We rijden verder op de 98 en gaan links de 160 op een stukje verder is het Navajo National Monument, we hebben daar een stuk gewandeld naar een rots waar onderin een soort van dorp is gemaakt in 1300.
Het was een ruimte van 110 meter breed, 136 met hoog en 46 meter diep. Er woonde vroeger 140 mensen.
Toen we daar aankwamen en we naar beneden keken leek het wel een poppenhuis, zo klein zag het eruit.
We rijden weer terug naar de 160 en rijden Kayenta binnen, met aan de rechterkant ons Hotel, we hebben nog lekker gegeten, het is hier trouwens een uur later nu, dus 10 uur verschil met jullie.
Morgen gaan we naar Monument valley en hebben al een Jeep safari geboekt door het gebied.
Groetjes en tot morgen

• 24 September 2013 - 07:35

Carola:

Hij zit vol met grappen hè.. Ons pa.. Hahaha!

• 24 September 2013 - 07:44

Wilma:

jemig, wat hebben jullie zo te lezen een mooie reis!

• 24 September 2013 - 08:31

Marjo En Frans:

Hoi Nico en Jolanda,

Dat is wel even schrikken als je denkt dat alle spullen weg zijn. Gelukkig was er niets aan de hand en kunnen jullie nog volop genieten van jullie mooie reis.

• 24 September 2013 - 08:39

Suzanne Sprangers:

Hoi Nico en Jolanda,

Het is leuk om te lezen waar jullie allemaal naar toe gaan. Het is goed dat Jolanda alles opschrijft want je kunt nooit allemaal onthouden waar je geweest bent. Bij welke bekende plaats zijn jullie in de buurt ?
    Groetjes, ook van Sjaak.

Suzanne

• 24 September 2013 - 12:19

Antonet Van Den Hooven:

Wat gaat het goed met jullie en volgens mij hebben jullie het best gezellig. Nico in de verkeerde kamer, dit is het begin van onze kroten familiekwaal, dus beter opletten Nico.
    Nog veel reisplezier

tante netje

• 24 September 2013 - 12:47

Wendy:

Hahaha, sorry. Om die hotel kamer actie moet ik toch echt een beetje lachen. Fijne reis pap en mam!

• 24 September 2013 - 13:00

Leonie:

Nou Nico, dat van die verkeerde kamer is pech hebben.
    Voor hetzelfde geld lag er een jonge dame in je bed, en dacht je dat dat bij de service van het hotel hoorde.

Gelukkig maar dat er niets weg was.

Veel plezier nog alle twee.

Leonie

• 24 September 2013 - 16:41

Jeanne:

Hallo Luitjes

Dat was wel even schrikken maar we kennen Nico gelukkig was alles er nog.
    Jullie maken echt een mooie tocht.
    Geniet er van want die dagen zijn zo weer om.

Groetjes Fam. Holubiak

• 24 September 2013 - 18:19

Rianne Van Balkom:

Hallo Familie,

Volgens mij hebben jullie een geweldige trip. Het is nu al veel wat jullie gezien hebben en jullie zijn pas een
    week weg. Geniet ervan en tot horens.
    Groetjes de Ballekommetjes