Zondag 22 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 22 september - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 22 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

23 September 2013 | Verenigde Staten, Page

Hallo hier zijn we weer in een 24 uur 7 dagen per week land.
Veel winkels zijn hier 24 uur per dag open, ook de Mac Donald, Subway, Burdger King en ga zo maar door.
We staan op tijd op en gaan met de gratis shuttle bus, de Grand Canyon in. Dit is een route waar geen personenwagens mogen komen alleen die shuttle bussen, je kan op 9 plaatsen worden afgezet en ieder kwartier komt er weer een nieuwe bus. Wat je ziet is niet met een pen te beschrijven "Grandioos".
Rond twaalf uur zijn we terug bij de auto en beginnen we onze reis naar Page.
We kunnen niet over de 89 die is verzakt en moeten we 50 Miles omrijden.
We rijden over een stuk mooie weg, die we morgen weer terug moeten hebben, omdat we dan naar Kayenta gaan.
Onderweg hebben we mooie rotspartijen gezien en ook veel zandstormen, je zag het zand in de lucht hangen, net of het heiig was.
Het weer was vandaag wat minder als we gewend waren en de temperatuur was ook niet erg hoog 16 tot 21 graden C.
We zijn ook nog even naar Lake Powell en de reusachtige dam wezen kijken, het zag er allemaal reusachtig uit.
En volgens ons was het vrij nieuw wat we allemaal zagen, er is een mooie brug gebouwd waar je over heen moest om Bij het parkeerterrein te komen
Nog even weze shoppen, en je hebt niet in de gaten dat het zondag is.
Morgen gaan we richting Monument Valley, naar Kayenta.
Dan horen jullie meer van ons!

• 23 September 2013 - 06:26

Carola:

Leuk!

• 23 September 2013 - 10:50

Johan En Ria:

Hallo nico en Jolanda, fijn om te horen dat je het goed naar je zin heb. Met jullie verhalen komen weer veel beelden weer in onze herinnering. Met deze verslagen maken we onze motortocht nog een keer mee. Nico geniet van de Mac,donalds en Jolanda van de Subway .
    Gr.v.d.2 u.d.z.

• 23 September 2013 - 14:28

Walter En Tonny:

Hoi,fijn dat julie reis zo goed verloopt,wij zitten in Peniscola Spanje veel zon en relax.voor julliegroetjesen nog veel plezier samen

• 23 September 2013 - 16:21

Jeanne:

Hallo Luitjes

Weer nieuwe ervaring op gedaan.
    Wat is dat land toch mooi.
    Hoop er ook een keer te komen maar je weet maar nooit.
    Veel reis plezier tot het volgende verhaal.
    Groetje van ons allemaal xxxxx

• 23 September 2013 - 20:58

Leonie En Theo:

Hallo nico en jolanda,
    Fijn dat jullie het leuk hebben in het verre amerika.
    jullie genieten wel met zijn tweetjes, zo te lezen.

wij wnsen jullie nog veel reisplezier toe.

Groetjes theo en leonie