Zaterdag 21 september - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 september - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

22 September 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Hallo,
Vandaag hebben we een drukke dag.We rijden van Scottdale richting Sedona en komen onderweg langs Montezuma's Castle waar we even gaan kijken hoe de mensen daar vroeger leefden in hun huis in de rotsen gebouwd, best interessant om te zien. Als we verder rijden komen we in Red Rock State Park tegen een mooi gebied met rode rotsen en bergen. Als we verder rijden voorbij Flagstaff komen we in een gebied waar een vulkaan een paar keer is uitgebarsten, alles zit onder de lava, er zijn vele uitzichtpunten en ook enkele ruïnes, het is allemaal even mooi, je kan het bijna niet bevatten. Zeker als we dan afslaan richting Grand Canyon, oh wat is het daar mooi die diepe kloven en zo veel, we hebben al een aantal uitzichtpunten gehad en gaan er morgen nog naar een aantal.
We gaan op tijd in bed, moeten er morgen weer vroeg uit!!

• 22 September 2013 - 17:02

Jeanne Holubiak:

Hallo Luitjes

Wat mooi allemaal zou er ook wel eens naar toe willen .
    Maar als wij straks jullie foto's gezien hebben dan hebben we er wel een beeld bij.
    Geniet er van tot het volgende verslag.

• 22 September 2013 - 17:42

Carola:

Hoi! Klinkt goed allemaal!! Veel plezier nog!