Donderdag 19 september - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Donderdag 19 september - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

20 September 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Hallo allemaal,

Vandaag uit Los Angeles vertrokken richting Palm Springs, we gaan eerst een stuk de snelweg op en daarna via San Juan Capistrtano naam Palm Springs.
In San Juan Capistrano, er is daar een oude missiepost " Mission San Juan Capistrano" deze is helemaal gerestaureerd en is echt de moeite waard om te gaan kijken, er zijn vertrekken ingericht om te laten zien hoe de missionarissen vroeger leefden, er zijn ook nog vele gebruiksvoorwerpen bewaard gebleven en er zijn prachtige tuinen echt heel mooi aangelegd. Deze missie post is tevens het oudste gebouw van Californie, als je ooit in de buurt komt een echte aanrader. Daarna zijn we eerst naar Joshua Tree park doorgereden, dit was ook heel mooi. De bomen zijn een soort bonsai achtste yucca bomen die al heel oud zijn. De bergen en rotsen zijn ook bijzonder, het lijkt soms we of ze met vrachtwagens daar neergekiept zijn, maar dat is natuurlijk niet zo!
Het was ook zeker de moeite waard om door dit park te rijden.
Het was vandaag 100 graden Fahrenheid, dat is bij ons 38 graden Celsius. We zijn nu in Palm Springs in THE Saquaro een kleurrijk hotel, met alle kleuren van de regenboog.
We gaan zo nog wat drinken, en morgen rijden we door naar Phoenix een stad met 1 miljoen inwoners.
Dan horen jullie weer van ons. Groetjes

• 20 September 2013 - 10:20

Jeanne Holubiak: