Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Amerika

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

19 September 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal,

We zijn gisteren aangekomen in Amerika, we hebben een goede vlucht gehad met weinig turbulentie.
Toen we aankwamen zijn we eerst een auto uit wezen zoeken. Ze zeiden ga buiten maar kijken en neem er maar een mee!

We hebben nu een chevrolet, een automaat die ons de hele reis gaat vergezellen. Het is hier 9uur vroeger als bij jullie! We lagen om 7 uur op bed en hebben geslapen tot half zeven vanmorgen.

Vandaag hebben we de stad verkend met de hop in hop out bus.We hebben veel in de bus gezeten op het buitendek, het was lekker weer en hebben veel gezien en onderweg ook veel uitleg gehad van alle filmstudio,s die ze rijk zijn en we zijn uitgestapt op de Walk of Fame waar honderden bekende mensen in de sterren staan die je daar op de stoep ziet liggen.
We zijn op de Santa Monica pier geweest, in Hollywood, in Beverly Hill!
Het was echt de moeite waard, maar te veel om in 1dag te zien.
We hebben net gegeten en gaan zo de reis voor morgen bekijken.
Morgen gaan we naar Palm Springs.

• 19 September 2013 - 07:00

Carola:

Kijk dat klinkt goed allemaal!
    Hier thuis is alles goed.
    Yvon en ik zijn gister met Tante Netje naar Urbanus geweest, het was erg leuk! Nog bedankt voor de kaartjes!
    Fijne vakantie en geniet ervan!!

• 19 September 2013 - 08:27

Tante Netje:

Fijn dat de eerste dag zo goed verlopen is, nog veel plezier. Urbanus was ook leuk, maar ik hoefde de leest niet te sluiten, dus was op tijd thuis. Goed he

• 19 September 2013 - 09:19

Wilma:

super allemaal, geniet er van X

• 19 September 2013 - 11:01

Johan En Ria:

Fijn om te horen dat de reis goed is gegaan en dat je genoten hebt van de stad L.A.

Een gezellige trip naar PalmSprings en geniet van het mooie gebergte waar je doorheen ga.
    G.v.d.2 u.d.z.

• 19 September 2013 - 11:01

Johan En Ria:

G.v.d.2 u.d.z.

• 19 September 2013 - 12:39

Wendy:

Hoi pap en mam!

Klinkt goed allemaal, ben erg jaloers op jullie. Hier thuis is alles rustig!

Geniet er lekker van met zijn tweeën!

X

• 19 September 2013 - 13:09

Walter En Tonny:

Hoi reizigers.
    Jullie gaan ervoor dat lezen we al .Ook een handige auto om mee te reizen.Er zijn sterren aan jullie voorbij gekomen en al veel moois.vergeet de vele hamburgertenten niet dat zou jammer zijn voor Nico .Groetjes

• 19 September 2013 - 20:08

Walter En Tonny:

Vandaag bij Willem wever een bekende Napoleon gezien en Sjaak in de kroeg .We kijken nergens meer van op.Dus ook jij Nico hoort bij de grote sterren der aarde.Fijne reis verder.

• 19 September 2013 - 21:06

Jos En Else:

Klink leuk en goed allemaal! Goede reis en geniet er van. Leuk om jullie op deze manier te volgen.

• 20 September 2013 - 10:23

Jeanne Holubiak:

Hallo Luitjes
    Gelukkig is de reis goed verlopen.
    Geniet van jullie wel verdiende vakantie.
    Groetjes Jeanne