Dinsdag 8 februari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 februari - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 februari

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

08 Februari 2011 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer met een van de laatste verslagen.
Vanmorgen vertrokken richting Aukland, waar we onze laatste slaapplek hebben, we rijden door dalen en ook op een echte snelweg, net als bij ons, alleen moet je er $2,00 tol betalen. De andere Higway,s zijn bij ons in Nederland gewoon doorgaande wegen, maar dan met heel veel bochten, hele scherpe.
We stoppen nog bij een paar look-outs, en komen om 14.00 uur in Aukland aan. We gaan even douchen, en dan de stad in.
We gaan met de bus, en stappen in de stad bij het busstation uit. We bekijken nog een paar winkels en eten in de stad. Daarna lopen we naar se Sky Tower, we gaan eerst naar het eerste observatie dek met de lift komen we op 186 meter hoogte uit in 40 seconden, als we de stad rondgekeken hebben, kunnen we nog verder omhoog tot het Sky dek, en zitten we 220 meter hoog. Je kunt als het heel helder is 80 km ver kijken aan iedere kant.
Om half negen gaan we met de trein weer naar ons motel. We maken ons klaar voor de grote reis terug naar huis. De koffers zijn gepakt, en wij gaan dadelijk naar bed.
Morgen vroeg gaan we de auto terugbrengen, en worden dan naar het vliegveld in Auckland gebracht. We vliegen om 13.35 naar Singapore, en vanuit Singapore vertrekken we om 23,50 uur naar Amsterdam. Als alles goed is komen we donderdag 10 februari om 6.30 uur aan

• 08 Februari 2011 - 13:00

Irmo En Karin:

Het zit er weer bijna op jullie 'wereld'reis. Maar wat hebben jullie veel gezien. Echt heel mooi! Ben reuze benieuwd naar de foto's.

Succes met de terug reis!

Gr, Irmo, Karin, Daan, Tess

p.s. Ome Nico hoop je donderdag te zien. Tijd genoeg om je tekst te leren zou ik zeggen, haha!

• 08 Februari 2011 - 18:40

Wim En Ans :

Heel leuk dat we 'n beetje van jullie reis mochten meegenieten.Nou een goeie terugreis en we zullen straks wel naar jullie foto"s komen kijken.

groetjes en tot in de Kets, Wim en Ans.

• 08 Februari 2011 - 19:08

Marjo En Frans:

De vakantie zit er bijna op voor jullie.Een goede reis terug naar ons kikkerlandje en tot donderdag. Groetjes Marjo en Frans

• 08 Februari 2011 - 22:19

Jeanne:

Jullie hebben erg veel gezien en nu zit het er weer op.
    Jullie gaan aan de terug reis beginnen.
    Goede terugreis.

• 08 Februari 2011 - 22:24

Nanny:

Hallo,
    Zo het zit er weer bijna op, ik heb zo af en toe jullie verslagen gelezen en zo te zien hebben jullie een mooie en fijne vakantie achter de rug.
    Nu nog even de terug reis, een goede reis en tot ziens op het werk.

groetjes Nanny

• 09 Februari 2011 - 11:51

Tante Netje:

Natuurlijk gaat alles goed en zien we jullie snel.
    Goeie thuisreis

tante netje