Zondag 12 oktober - Reisverslag uit Cuiari, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag 12 oktober - Reisverslag uit Cuiari, Brazilië van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag 12 oktober

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

13 Oktober 2014 | Brazilië, Cuiari

Hallo allemaal,

Hier komen de belevenissen van vandaag weer. Na het ontbijt zijn we eerst een wandeling gaan maken met onze plaatselijke gids, een vrouw Mamajo. We hebben een aantal vogels gezien en een beest dat in het woud leeft. Het was 40 graden en erg vermoeiend. We hadden vanmiddag vrij en konden hier zwemmen in het zwembad. Om 15.30 uur gingen we met een pick-up vrachtwagentje met banken en kussens erop gingen we op de Pantanalweg rijden om vogels en ander beesten te spotten. We hebben ontzettend veel vogels gezien en die ook kunnen fotograferen. Wij zaten voorin en konden alles super goed zien. Met de terugweg ging de zon onder en dit was ook mooi om te zien. Toen het helemaal donker was hebben we met een grote lamp gekeken en hebben hele grote kaaimannen zien liggen op de kant van de watertjes. Het was te donker om ze te fotograferen, dat was jammer.
Hier bij het Hotel, zitten ook heel veel vogels en hele mooie kleuren hebben ze, ik heb er al veel gefotografeerd.
We zitten nog wat na te praten en moeten morgen om 4:45 uur op om weer een wandeling te maken voordat we gaan ontbijten.

• 13 Oktober 2014 - 07:23

Carola:

En dat noemen ze vakantie? Zo vroeg op.. haha!

• 13 Oktober 2014 - 08:29

Onsrie:

Dat wordt nog harder werken dan thuis. Veel plezier en heel veel genieten. Ook groetjes aan Piet en willemien. G.v.d.2 u.d.z.

• 13 Oktober 2014 - 10:16

Jeanne:

Hallo Luitjes

Ziet er weet mooi uit allemaal wel een onverharde weg maar met kussens is het wel te doe
    hoop ik voor jullie.
    Mooi dat jullie zoveel dieren gezien hebben en voor al vogels.
    Wat zullen de foto's mooi zijn we zijn benieuwd.

Groetjes Van Ons

• 13 Oktober 2014 - 18:40

Marjo En Frans:

Jullie zijn toch op vakantie of niet ? Ha, ha grapje! Om 4.45 uur op voor een ochtend wandeling is toch wel vroeg. Maar de omgeving is prachtig zo te lezen. Nog veel plezier!
    Groetjes Marjo en Frans