donderdag 25 SEPTEMBER - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu donderdag 25 SEPTEMBER - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

donderdag 25 SEPTEMBER

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

25 September 2008 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we richting Debby en Steven gereden, we hebben niet veel gezien want het regende hard en dan is hier alles heiig (mistig boven de bergen). Er was een plaats in Squamisch waar je Ospreys kon spotten. Daar hebben we een tijd gestaan. We zagen er alleen zeehonden, wel een stuk of 5.
Om half 6 zijn we naar Debby gegaan en Rene was er ook. We hebben lekker gegeten en hebben nog Krib gwspeeld en ook een Canadees kaartspel.
Om twaalf uur gingen we naar bed

Vandaag zijn we om half acht opgestaan en Rene ging met ons terug richting Vancouver. Onderweg kwamen we langs eenn oude mijn, waar een museum was. We zijn daar naartoe geweest. We gingen met een treintje een stuk de mijn in en de gids liet ons vanalles zien. Hij zette ook de machines aan, je moest wel je oren goed dichthouden want het maakte veel lawaai. Er was nog van alles bij, veel foto's en informatie. Op het laatst hebben we nog goud gezocht en we hebben een paar stukjes gevonden.
Vanmiddag zijn we met Debby wezen winkelen en hebben een kadootje voor Ron gekocht.
Hetty geeft vanavond voor Ron een verjaardagsdiner hier in de stad. We hebben Steven opgehaald in het ziekenhuis waar hij werkt, en hebben nog een zieke man gesproken die in Rotterdam was geboren.

Vannacht slapen we hier in het kantoor van de familie Mann in de haven van Vancouver
Dat is tevens ook ons afscheids diner.

Tot mails Jolanda en Nico