maandag 22 en dinsdag 23 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu maandag 22 en dinsdag 23 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

maandag 22 en dinsdag 23 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

23 September 2008 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

zondag zijn we vertrokken uit Kleowna richting Lytton, We begonnen met natte sneeuw, en het was er 0 graden, dus uitkijken geblazen.
we hebben een hele mooie weg gereden, het leek wel een maanlandschap, dat was echt heel mooi. We hebben veel gehad aan de boeken van Jos en Else die we geleend hebben. Daar stonden veel tips in en we konden de weg goed volgen.
We kwamen rond 6 uur in Lytton aan en we hebben een motel genomen.
Er was een restaurant in het dorpje en daar hebben we wat gegeten.
Er was verder niks te zien,

Dinsdag 23 september
Vandaag zijn we vertokken naar Whistler, en hebben de route gereden die Hetty gezegd had.via Lilloet,
Duffy lake, Pemberton en Whistler.
Nico zie net onderweg, zullen ze de wilde dieren voor de laatste dag bewaren, toen we een beer in de kant zagen lopen. We zijn gedraaid n hebben weer leuke foto's genomen. 500 meter verder zagen we drie herten, dat ging goed. We hebben verder niets gezien, alleen het landschap was weer mooi maar toch veel anders als gisteren. We zijn nog naar een waterval geklommen, de Nairn Falls, het was een hele klim, maar de moeite waard.
Het weer was vandaag uitstekend en we hebben een bed & Breakfast geboekt waar we dadelijk naar toe gaan. We hebben lekker gegeten en gaan daelijk in het bubbelbad.

Tot kijk,

Groetjes, Jolanda en Nico

• 24 September 2008 - 13:01

Irmo En Karin:

De laatste dagen. Geniet er nog van en succes met de terug reis!

Liefs, KID

• 24 September 2008 - 17:38

Jos En Else:

Nog even genieten en alvast een goed thuisreis toegewenst. We komen graag een keer de foto's bekijken!
    Groetjes Jos en Else