Zaterdag 20 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zaterdag 20 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zaterdag 20 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

20 September 2008 | Canada, Ottawa

Hallo Allemaal,
Gisteren zijn we vertrokken vanuit Invermere via Cranbrook, langs het Kootenay Lake wat 150 km lang was, toen overvaren met de ferry bij Crawford en dan naar Nelson. We hebben vandaag een heel gevarieerd landschap gezien.
Hoge bergen met rotsen, kale dorre vlakten met hier en daar een boom, glooiende heuvels en hele vlakke vlaktes, waar boeren wonen. en overal zijn meren. Anders dan bij ons, want bij ons kan je er bij komen, en hier zie je op de meren bijna helemaal niemand want je kunt er bijna niet bij omdat er ovceral bergen omheen liggen.
's avonds een motel in Nelson gevonden, en lekker gegeten.

Zaterdag 20 september
vandaag vertrokken naar Kelowna, ook weer veel verschillende uitzichten bekeken en om half 6 waren we in Kelowna. We hebben eerst gegeten bij de Mac, en hebben nog een Mall bezocht.
Om kwart voor 7 waren we bij tante Nelly en ome Sjaak en nu zitten we lekker te kletsen.
We zouden vanavond naar jane gaan maar zij was zo beroerd dat we haar morgenvroeg zien. Morgen gaan we ook nog naar Dave die woont hier ook in de buurt.
We worden hier lekker volgepropt met koek die tante Nelly zelf heeft gebakken.

Groetjes, Jolanda en Nico

• 21 September 2008 - 12:38

Carola:

Zo te lezen hebben jullie het nog erg naar je zin! Geniet er nog maar van.. want jullie zijn zo weer thuis!

Gr. Carola

• 21 September 2008 - 18:29

Sjaak En Suzanne:

Hoi Nico en Jolanda,

Zo te lezen hebben jullie echt veel gezien en veel gereisd. Zijn er wel eens dagen dat jullie lekker niets doen hebben of zitten jullie dagen propvol. We horen het wel als jullie thuis zijn. Hebben jullie de videocamera misschien vergeten omdat jullie niet gefilmd hebben. Jammer, want net zoals je zegt krijg je van bewegende beelden een betere indruk hoe het daar is. We zullen de laatste dagen jullie verslag nog lezen en de rest horen we wel als jullie vrijdag thuiskomen.

Nog veel plezier, Sjaak, Suzanne en de kinderen

• 22 September 2008 - 16:11

Rianne:

He luitjes, zijn jullie lekker aan het bijkletsen met de familie. Geniet nog maar lekker want ik begrijp dat het vrijdag weer over en uit is. Wij vertrekken die dag naar Ierland met Marjo en Frans.Dus tot volgende week. Groetjes Hans en Rianne en de kids