Dinsdag 2 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Dinsdag 2 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Dinsdag 2 september

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

02 September 2008 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we twee eilanden bezocht, Denman Island en Hornby Island. We zijn eerst met de ferrie overgevaren naar Denman en daarna naar de volgende ferry gereden en overgevaren naar Hornby. Hier wonen vele artistieke mensen, de hippies vroeger zijn hier naar toegetrokken. Je zag nog veel mannen met lange haren en vrouwen in bonte kleren. We hebben daar een mooie wandeling gemaakt door het bos en langs de kust in Hellwell provincial park.
We hebben nog wat stranden bekeken en ook de zandsculpures gemaakt door de zee (uitgeschuurde stenen), het lijkt op een maanlandschap. We zijn met de ferrie weer teruggegaan, en weer door Denman gereden.
's avonds na het eten zijn we met tante Francien naar Cathedral grove gereden, dat is het dikke bomenbos. Het is heel indrukwekkend, hoe groot en mooi dat was.
Het is nu tien voor half zeven 's morgens nederlandse rijd en hier is het nu kwart over 9 's avonds canadese tijd.
We eten nog wat chips en gaan zo naar bed.
Morgen rijden we richting Campbell river en daar zullen we een hotelletje zoeken, en onderweg nog wat dingen bekijken.

Ps. bedankt voor alle leuke mailtjes, helaas kunnen we ze niet allemaal beantwoorden omdat we jullie mail adressen niet allemaal hebben, en beantwoorden werkt niet, want die stuur ik dan gewoon naar mijn eigen hotmail adres.

• 03 September 2008 - 07:14

Joukje:

Was da nou, geen mailtjes beantwoorden?
    Prachtige vakantie? Denk t wel he, hoe is t weer daar?
    Mooi dat je alles kunt bekijken aan de andere kant van de wereld.
    Wij wensen jullie nog een fijne tijd toe en euh....geen rare fratsen he en niet teveel van dattum....
    By the way merkxmeyer@home.nl
    {*_*} xxxxx

• 03 September 2008 - 18:04

Johan En Ria:

zien we jou, nico straks ook als een hippie?