Zondag en maandag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Zondag en maandag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

02 September 2008 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,
Zondag hebben we een rustige dag gehad, met een brunch bij Hetty en Ron. Nico heeft Krib gespeeld en ik ben bramen wezen plukken voor Shannon, want ze heeft en wek ketel gekregen voor haar verjaardag en wilde jam maken.
Maandag hebben we een eind gereden, we zijn naar TTofino geweest, en hebben daar een paar mooie stranden bezocht. Wickaninisch beach en South beach dit was een zwart kiezelstrand.
Daarnazijn we door een tropisch regenwoud , allemaal over bruggtjes en trapjes, naar Florencia beach.
Op de weg hiernaartoe lag er in iedere haarspeldbocht een ander meertje,waar helemaal niemand of niets op kan komen. Er wonen daar ook helemaal geen mensen.
Tofino leek een beetje op een cowboystadje.
Op de weg terug zijn we bij Hetty en Ron geweest aan het Sproat lake. Zij hebben daar hun eigen camground en hun camper staat daar. We hebben daar op het strand gebarbequed en gegeten. In het donker zijn we terug naar huis gereden, erg moeilijk rijden met al die bochten op de snelweg. Soms 30, soms 50, soms 60 en soms 80 km per uur. het schiet niet zo goed op.
Toen we thuis kwamen lag de rest al op bed, en zijn wij ook maar gegaan na een bakje thee.