Aankomst Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu Aankomst Canada - Reisverslag uit Ottawa, Canada van nico en jolanda - WaarBenJij.nu

Aankomst Canada

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg nico en jolanda

30 Augustus 2008 | Canada, Ottawa

We zijn gisteren (29 augustus)aangekomen om 15.15 uur en de reis is voorspoedig verlopen.
Shannon de dochter van Nico's nicht heeft ons opgehaald en naar ons hotel gebracht. We zijn nog uit eten geweest met haar en gingen om 20.30 uur naar bed. Nederlandse tijd 6.30 uur.
We hebben tot 6 uur geslapen en zijn na het ontbijt vertrokken. We hebben nog wat spullen gekocht om te picknicken een gasbrander en wat pannetjes. En hebben om half 3 de boot genomen naar Vancouver Island.
We waren om 17.00 uyur bij de familie en hebben nu een etentje gehad, en iedereen is er. Dat is erg gezellig. Ik ga nog even feesten, en morgen hebben we weer een familie ontbijt.

• 31 Augustus 2008 - 10:31

Yvon En Paul:

Hallo,
    Goed om te lezen dat de reis voorspoeding is verlopen en dat jullie veilig zijn aangekomen in Canada. We zullen deze site goed in de gaten houden..
    Groeten van uit de Duinlaan, waar alles op rolletjes verloopt.
    Groetjes Yvon en Paul

• 31 Augustus 2008 - 18:06

Marjo:

Hoi Nico en Jolanda,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Leuk dat jullie al zoveel mensen van de familie hebben ontmoet. Hier is het nu bloedheet, maar dat duurt meestal niet lang.

Groeten,
    Marjo en Frans

• 31 Augustus 2008 - 21:10

Thea Van Noort:

Hoi, Jolanda en Nico, fijn dat de reis goed verlopen is en leuk dat we jullie kunnen volgen.
    Hoe is de temperatuur daar hier was het vandaag 27 graden dus erg warm.Ik kijk uit naar het volgende bericht en de foto's. Groetjes Thea

• 01 September 2008 - 18:41

Jos En Else:

Hallo Nico en Jolanda,
    Wat leuk om op deze manier jullie reis te kunnen volgen! Geniet er van en goede reis verder.

• 02 September 2008 - 05:36

Ria En Johan:

leuk dat we mee kunnen genieten van jullie vakantieavonturen. veel plezier.

• 02 September 2008 - 11:11

Rianne:

He luitjes doe ze de groeten van ons en geniet van deze trip (en wij genieten zo een beetje mee. Groetjes de Ballekommetjes